Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 18, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bayer najnowszą kampanią Aspirin C mocno celuje w młodych

Jak wyjaśnia Magdalena Kozłowska, cluster category manager CEEC Bayer, firmie zależało, by marka trafiła do młodych i wyróżniła się w swojej w kategorii (screen: YouTube/Bayer Polska)

Kampania Aspirin C (Bayer), przygotowana przez agencję MullenLowe Warsaw, jest emitowana na sześciu europejskich rynkach.

W spocie główna bohaterka dostaje wiadomość od chłopaka, dzięki wsparciu Aspirin C szybko pokonuje przeziębienie i idzie na randkę. Kampania realizowana pod hasłem "Skasuj przeziębienie” adresowana jest do digitalowej publiczności w Polsce, Czechach, Bułgarii, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji.

Czytaj też: Health Labs Care z Plej w kampanii promującej suplementy diety

Jak wyjaśnia Magdalena Kozłowska, cluster category manager CEEC Bayer, firmie zależało, by marka trafiła do młodych i wyróżniła się w swojej w kategorii.

Oprócz 30-sekundowego spotu i jego krótszych wersji wykorzystywanych w kampanii, MullenLowe Warsaw jest również odpowiedzialna za sesję zdjęciową na potrzeby key visual, użytego w materiałach digital i BTL na wszystkich rynkach.

W polskiej odsłonie kampanii Aspirin C działania prowadzone są na portalach i w social mediach. Za produkcję zarówno wideo, jak i foto odpowiada studio produkcyjne Garaż, muzyka pochodzi z zasobów MassiveMusic, a media zaplanował MediaCom.

Czytaj też: MassiveMusic Warsaw z nagrodą na Music and Sound Awards

(AMS, 18.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.