Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Specjalne wydanie "Parkietu" na 25-lecie

"Parkiet" wszedł na rynek trzy miesiące po uruchomieniu Giełdy Papierów Wartościowych w 1994 roku.

Dziś ukazało się specjalne wydanie "Parkietu" (Gremi Media), podsumowujące ćwierćwiecze istnienia pisma. Jubileuszowe materiały mają być publikowane w gazecie, na Parkiet.com i w Parkiet TV przez cały rok.

W specjalnym wydaniu "Parkietu" można znaleźć m.in. opis najważniejszych wydarzeń i postaci mających wpływ na rynek kapitałowy w Polsce. Cena wydania jest standardowa, wynosi 6,70 zł. 

Wydawca zapowiada, że 25-lecie dziennika będzie też promowane w mediach społecznościowych "Parkietu" i "Rzeczpospolitej" (również wydawanej przez Gremi Media) oraz na portalach Parkiet.com i Rp.pl. Dziś w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie odbędzie się jubileuszowy bal, który był zaplanowany na 18 stycznia, ale został odwołany w związku z żałobą narodową.

Pierwsze wydanie "Parkietu" ukazało się 15 lutego 1994 roku, trzy lata po uruchomieniu Giełdy Papierów Wartościowych. Redaktorem naczelnym pisma jest Andrzej Stec. Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, sprzedaż dziennika w listopadzie 2018 roku wyniosła 3789 egz.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KW, 25.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Przyjaciółka" ukazała się w zmienionej formule

Nakład nr 2/2019 „Przyjaciółki” to 270 tys. egz.

Dwutygodnik „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) ukazał się w czwartek w zmienionej formule i odświeżonej szacie graficznej.

Lider segmentu dwutygodników poradnikowych ma zmienioną szatę graficzną, nowe rubryki z poradami, większy niż dotychczas dział kulinarny. Cena "Przyjaciółki" nie zmieniła się (1,99 zł).

Sprzedaż pierwszych numerów po relaunchu wspiera kampania telewizyjna. Zakup mediów zaplanował dom mediowy MediaCom, a kreację przygotował dział marketingu platformy poradnikowej Edipresse.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” wyniosła w październiku 2018 roku 142,2 tys. egz. (dane ZKDP).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(GK, 25.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.