Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2019

FILM REAKTOR

SEBASTIAN MAJ CEO

ADRES, KONTAKT

00-722 Warszawa
ul. Podchorążych 75/77 lokal 9
sebastian@filmreaktor.pl
www.filmreaktor.pl

OSOBA ZARZĄDZAJĄCA

Sebastian Maj – producent, CEO

ROK POWSTANIA: 2010

LICZBA PRACOWNIKÓW: 12

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2018 ROKU: 32

KRÓTKO O FIRMIE

Film Reaktor jest średniej wielkości domem produkcyjnym, który kładzie nacisk na bliską współpracę z agencją i klientem. Od lat mamy ugruntowaną pozycję na rynku. Każdy projekt, który realizujemy, jest dla nas wyjątkowy i ważny. Stawiamy na jakość, a nie na ilość. Zajmujemy się przede wszystkim produkcją filmów reklamowych ATL, lecz coraz większy udział w naszych projektach mają już filmy digitalowe.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Współpracujemy z każdym reżyserem dostępnym na polskim rynku. Reżyserzy reprezentowani przez konkretne domy produkcyjne (w mniejszości) są również dostępni dla pozostałych domów – oczywiście, z pewnymi obostrzeniami.

ZAUFALI NAM:

KLIENCI:
•Danone
•Żywiec Zdrój
•PKO Bank Polski
•Bank Millennium
•Lotte Wedel
•Warta
•Ferrero
•Garnier
•Dekoral

AGENCJE:
•Mullen Lowe
•VML&YR
•DDB Warszawa
•Agencja Warszawa
•Publicis

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

Press

TYTUŁ: „DOBRE ZAKOŃCZENIA”
ROK PRODUKCJI: 2018/2019
KLIENT: WARTA

Realizacja kampanii „Dobre zakończenia” dla Warty była dla nas wielką przyjemnością, ale też – m.in. zważywszy na wysokość budżetu – dużym wyzwaniem produkcyjnym. Efektem były jednak wysokiej jakości filmy o bardzo ciekawej, unikatowej stylistyce.

Kampanię oparto na dwóch głównym elementach. Pierwszym są jej bohaterowie, klienci Warty, ich naturalność, szczerość i autentyczność oraz prawdziwe historie z życia, które opowiadają w filmach. Drugim elementem jest scenografia, która została stworzona w abstrakcyjnej konwencji, z dużą liczbą symboli, w niezwykle plastycznej oprawie. Właśnie połączenie tych dwóch przeciwstawnych energii, czyli realizmu postaci i iluzji scenografii, stanowi o wyjątkowości kampanii Warty „Dobre zakończenia”.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.