01/2011

Press

Spis treści:

Newsy z prasy, radia i telewizji

Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Ryzyk-fizyk

- Artur Domosławski, Dziennikarz Roku 2010, pisze do swoich nauczycieli zawodu, przyjaciół i redakcji, które go nominowały

Grand Press

- Relacja z gali. Jak głosowały redakcje. Laureaci o nagrodzonych materiałach

Wątpliwy nadzór

- Co pokazały przesłuchania kandydatów do rad nadzorczych mediów publicznych

Na czerwonym pasku

- Nowe władze PAP zapowiadają reformę agencji, Skarb Państwa zaś prywatyzację

Zło, niszcząc zło, nie staje się dobrem

- Rozmowa z Peterem Fröbergiem Idlingiem, autorem książki „Uśmiech Pol Pota”

Porażki 2010

- Lista medialnych niepowodzeń minionego roku

Zużyte tematy

- Przez chwilę byli bohaterami mediów, teraz nie są już dziennikarzom do niczego potrzebni

Okiem targetu

- Czytelnicy oceniają pisma motoryzacyjne

Po bezruchu

- Segment tygodników niespodziewanie stał się najciekawszą częścią rynku prasowego

Chałupniczy zeitung

- Pierwsza niemiecka gazeta robiona przez czytelników już odebrała konkurencji reklamodawców

Z druku do sieci

- Sukces czytelniczy w kioskach nie zawsze przekłada się na liczbę czytelników w Internecie

Inne spojrzenie

- Dzięki organizacji Panos dziennikarze z Afryki, Azji i Ameryki Południowej publikują w Europie

Dziennikarze bez mandatu

- Startowali do samorządów. Po porażce wyborczej jak gdyby nigdy nic pracują w redakcjach

Być albo nie być

- Pismo na iPada: wzbogacony pdf czy aplikacja przenosząca czytelnika w inny wymiar

Się klika

- Redaktorzy portali twierdzą: robi się wszystko, aby generować odsłony. Tyle że prowadzi to czasem do absurdów

Media 2011

- Mariusz Ziomecki prognozuje wydarzenia na rynku mediów

Bezużyteczna dokładność

- Włoski reporter Tiziano Terzani pokazuje niezmienność dziennikarskich dylematów

Kreacja niesie

- Klienci agencji reklamowej nie doceniają kreatywności, a przeceniają mediaplan

Grupowe korzyści

- Zakupy grupowe podbijają Internet

Elektroniczna seksmisja

- Projekty dla kobiet – skazane na sukces, więc telewizja i Internet wzbogacają ofertę dla nich

Lepsza połowa

- Czy krótsze kampanie outdoorowe zmienią standardy rynku w Polsce

Gościnnie

- Roman Jędrkowiak o roli odwagi w marketingu

Badania

Ranking

Pressówka

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.