Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

02/2011

Press

Spis treści:

Newsy z prasy, radia, i telewizji

Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Wciąż się dziwię

Rozmowa z Maciejem Zarembą, jednym z najlepszych szwedzkich dziennikarzy

Detronizacja śledczych

- WikiLeaks sprawił, że dziennikarze spadli do roli tuby

Fikcyjna kontrola

- Dziennikarze śledczy – dawniej oczka w głowie redakcji – dziś uznani za nieproduktywnych

Solidarnie przemilczani

- Prawicowi dziennikarze nie są w stanie zainteresować mediów

Czas na dokument w sieci

- Rozmowa z Jerzym Morawskim o portalu BalladaFilm

W imię ojca

- Prawnicy w walce z dziennikarzami używają prawa najbliższych do zachowania czci zmarłego

Pierwszy taki „Project”

- Pierwszy magazyn tylko na iPada w oczach recenzentów

Ranking serwisów radiowych

- Oceniamy 18 programów informacyjnych

Telefuzje

- Alianse nadawców telewizyjnych z telekomami to rynkowa konieczność

Ofiara klęski urodzaju

- Jak portal OhmyNews nakręcił dziennikarstwo obywatelskie w Korei Południowej

Francuski łącznik

- Connected tv to kolejny etap technologicznej ewolucji telewizji

Auto na luzie

- Pisma z ogłoszeniami trwają dzięki lokalnym rynkom

Nie będę za pana pisać

- Krystyna Goldbergowa redagowała teksty Wańkowicza, Fiedlera, Budrewicza

Muza w sieci

- Przewodnik po płatnych platformach muzycznych w Internecie

3D to za mało

- Dzięki nowym formatom reklama kinowa zyskuje w oczach marketingowców

Spółki z oczekiwaną odpowiedzialnością

- Polskie firmy coraz lepiej rozumieją istotę działań CSR

Gadżeciarze

- Internet ma większe szanse w walce o męskiego odbiorcę niż telewizja

Grupa walutowa

- Choć grupa 16–49 rzadko jest grupą docelową kampanii, to stała się walutą rozliczeniową

Tajemniczy donosiciel

- Branża badawcza ma problem z mystery shopping: albo ulegnie klientom, albo ich straci

Gościnnie

- Stefan Bratkowski ma nadzieję, że przyzwoitość w mediach to wciąż podstawa tego biznesu

Badania

Ranking

Pressówka

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.