Wydanie: PRESS 01/2011

Kreacja niesie

Kreacja jest cztery razy ważniejsza niż mediaplan w zwiększaniu sprzedaży – to główny wniosek z badań międzynarodowej firmy ComeScore ARS, która specjalizuje się w przewidywaniu sukcesu kampanii reklamowych. Jesienią ub.r. opublikowała badania, które jednoznacznie wskazują, że dobrze pomyślana strategia i mocna kreacja to motory efektywności kampanii reklamowych w telewizji i mediach cyfrowych. Specjaliści z ComeScore testowali reklamy w panelu konsumenckim i przeanalizowali dane sprzedażowe. Wyliczyli, że do zwiększenia sprzedaży reklamowanego produktu w 52 proc. przyczynia się jakość pomysłu kreatywnego. Udział mediaplanu to tylko 13 proc. Pozostałe 35 proc. to cena, promocja, dystrybucja itp. Specjaliści z ComeScore uważają, że twórcy kampanii nie doceniają strategii i kreatywności. I prawdopodobnie dlatego wiele kampanii nie działa tak jak trzeba.

Więcej w styczniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.