Wydanie: PRESS 01/2011

Elektroniczna seksmisja

Telewizja jest kobietą – do takiego wniosku doszli szefowie stacji telewizyjnych i dostosowują ramówkę do damskich potrzeb. Polki przed telewizorem spędzają prawie pięć godzin dziennie – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement. – Kobiety przejęły władzę nie tylko nad pilotami, ale także nad domowymi budżetami. Dlatego też nawet typowo męskie stacje, aby utrzymać się na rynku, muszą zmienić format i szukać widzów także wśród pań – uważa Przemysław Remin z firmy Ekonometria, zajmującej się optymalizacją wydatków reklamowych.
Połowa Polek zarządza domowym budżetem wspólnie z partnerem, a co piąta ankietowana robi to sama – wynika z ubiegłorocznych badań przeprowadzonych przez Pentor Research International. „Finansowy matriarchat” zmienił strukturę wydatków na reklamę. – Aż 68 procent budżetów przeznaczane jest na kampanie produktów i usług dla pań – szacuje Weronika Szwarc-Bronikowska, dyrektor zarządzająca MediaOn.

Więcej w styczniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie


 

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.