Wydanie: PRESS 01/2011

Z druku do sieci

Porównaliśmy sprzedaż egzemplarzową wybranych dzienników z liczbą użytkowników ich stron internetowych. Zestawienie pokazuje, które tytuły na tle konkurencji mają jeszcze sporo do zyskania w sieci, a które muszą się już martwić, jak popularność w Internecie przełożyć na wzrost sprzedaży wydań drukowanych.

Więcej w styczniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
 

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.