Wydanie: PRESS 01/2011

Na czerwonym pasku

Ponoć już w styczniu, przeglądając depesze Polskiej Agencji Prasowej, będzie można odnieść wrażenie, jakby czytało się informacyjny portal – a to za sprawą kolorowych czcionek, które będą sugerowały wagę informacji niczym paski w TVN 24 czy Polsat News. Dotychczas wyróżniano jedynie kolorem czerwonym informacje „pilne”. Teraz niebieski zapowie informacje „ważne”, a zielony wskaże własny temat agencji.
Te pierwsze powierzchowne, ale widoczne zmiany mają być początkiem poważnej reformy w agencji. PAP chce mieć w ramach tego samego serwisu materiały wideo połączone z informacjami tekstowymi i własnymi zdjęciami. Planuje współpracę z telewizjami, które mogłyby sprzedawać swój kontent za pośrednictwem sieci dystrybucji PAP. Liczba depesz w serwisie ma wzrosnąć – będą np. informacje od współpracowników z Białorusi, Gruzji czy Chin. Dzięki współpracy nawiązanej z kilkudziesięcioma dziennikarzami z miast średniej wielkości przybędzie informacji z regionów. – Przygotujemy agencję do jej nowego, multimedialnego charakteru – zapowiada Jerzy Paciorkowski, redaktor naczelny i prezes zarządu PAP.

Więcej w styczniowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie

 

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.