Wydanie: PRESS 05/2003

Strategia lojalności

Współpraca z firmami branży motoryzacyjnej to możliwość robienia marketingu na najwyższym poziomie.

Wierność klientów wobec firmy jest szczególnie istotna w branżach, w których jest duża konkurencja i nasycenie rynku. Dotyczy to również sieci stacji paliwowych. W ich przypadku najpopularniejszym sposobem na pozyskanie i premiowanie stałych klientów są programy lojalnościowe. Skłaniają one klientów do zwiększenia częstotliwości wizyt na stacji, nie tylko w celu zatankowania, ale też zakupu innych produktów i skorzystania z dodatkowych usług.

Klienci Shella korzystają z programu Smart, w BP partnerclub uczestniczą klienci stacji BP Polska i Aral, a w programie Vitay - PKN Orlen SA. Od zaledwie kilku miesięcy istnieje program Premium Club, skierowany do klientów stacji Statoil Polska oraz Pizzy Hut i KFC. Wszystkie te programy polegają na wymianie punktów za zatankowaną benzynę na nagrody bądź usługi.

Monika Bartnik

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.