Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Assembly Digital Commerce wygrała  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Assembly Digital Commerce wygrała  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Assembly Digital Commerce wygrała  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 05-06/2023

AD WO/MAN 2022

BRANŻA REKLAMY WYBRAŁA NAJLEPSZYCH SPOŚRÓD SIEBIE W KATEGORIACH
AGENCJE REKLAMOWE | AGENCJE MEDIOWE
STUDIA PRODUKCYJNE | AGENCJE PUBLIC RELATIONS
YOUNG
ORAZ
AD MARKETER ROKU

WARTOŚCI I MŁODZI

MAGDALENA MORGUN I MICHAŁ KRYGIER (PUNCHLINE AGENCY), MAGDA KOLENKIEWICZ (STARCOM), MARCIN DWORUCHA (F25 PRODUCTION HOUSE), ALICJA WYSOCKA-ŚWITAŁA (CLUE PR) I MARIA SURZYCKA (SHOOTME) ZOSTALI TEGOROCZNYMI LAUREATAMI KONKURSU AD WO/MAN. JUSTYNA LACH (YES BIŻUTERIA) I RAFAŁ JAKUBOWSKI (MBANK) Z TYTUŁEM AD MARKETERÓW ROKU 2022

Tytuł AD WO/MAN powstał z myślą o tych, którzy, kierując się wartościami, osiągają sukcesy w biznesie. Którzy są wzorem etyki zawodowej i koleżeńskiego podejścia, również do konkurentów. Bo to właśnie ci, z którymi na co dzień konkurujecie, dziś uhonorowali was swoimi głosami – rozpoczęła XI galę konkursu AD WO/MAN dyrektorka wydawnicza „Press” Weronika Mirowska.

I dodała: – Marzy mi się, by usłyszeć dzisiaj od was – najważniejszych i najbardziej uznanych osób w branży – co was napędza, co sprawia, że chce wam się każdego dnia jeszcze lepiej pracować. I jak dzielicie się owocami waszych sukcesów. A także jakimi wartościami się kierujecie. Bez tych wartości wasze największe sukcesy byłyby po prostu dowodem skuteczności. Gdy jednak owe wartości dodamy – wasz dorobek staje się jednocześnie triumfem pewnej postawy moralnej.

Dariusz Andrian, reprezentant mecenasa konkursu – Grupy WPP w Polsce – mówił o tym, kim naprawdę są laureaci tego tytułu. Zaznaczał, że konkurs nagradza ludzi, którzy myślą nieszablonowo, są odważni, łamią schematy, by osiągać sukcesy.

– To są osoby, które budują nie tylko swoją karierę, ale również karierę swoich współpracowników, na szacunku do siebie nawzajem. Oraz szacunku do konkurencji – mówił i zwracał uwagę, że nominowani i laureaci wyznaczają najwyższe standardy w branży.

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.