JET LINE

ANDRZEJ SŁOMKA dyrektor zarządzający, dyrektor sprzedaży i marketingu
Choć wszyscy mamy za sobą trudny rok, w Jet Line sporo się działo. Powiększyliśmy ofertę: od podstaw zbudowaliśmy i wprowadziliśmy do sprzedaży sieć cyfrowych nośników MORE. Dzięki temu możemy realizować ogólnopolskie kampanie w miastach i poza miastami.
Podczas lockdownu, gdy odwoływało się lub przenosiło na później wiele zaplanowanych kampanii, zestaw różnorodnych nośników i elastyczność działania wielokrotnie ratowały nas i naszych klientów. Mając do dyspozycji cyfrowe ekrany MyLed i MORE oraz auta reklamowe MobiJet, realizowaliśmy kampanie w tempie dyktowanym przez sytuację: uruchamialiśmy je albo zatrzymywaliśmy z dnia na dzień. Doświadczenia minionego roku pokazały więc, jak ważną rolę odgrywa DOOH w sprawnej komunikacji. Wygodne cyfrowe ekrany okazały się niezastąpione, gdy potrzebne były szybkie, wiarygodne i aktualne informacje oraz gdy konieczne było szerokie udostępnianie ostrzeżeń i komunikatów pomocowych i edukacyjnych.
Realizowaliśmy również kampanie na klasycznych billboardach 12 x 4 m. Było ich mniej, ale od stałych klientów wiemy, że o kontynuacji działań na tych nośnikach decydowała jakość sieci Motorway i to, że na bieżąco przekazywaliśmy naszym partnerom wiarygodne dane na temat natężenia ruchu w miejscach, w których ulokowane są billboardy.
Utrzymaliśmy sieć na wysokim poziomie technicznym, nie zmniejszyliśmy środków ani na serwis sieci Motorway, ani floty MobiJetów.
W tym roku stawiamy, tak jak w poprzednich latach, na bardzo dobre jakościowo nośniki i bardzo dobrą obsługę kampanii.
MEDIA
Outdoor: Motorway 12 x 4 m – ogólnopolska sieć 400 billboardów w miastach i przy trasach między miastami (drogi ekspresowe i autostrady), MORE – sieć 300 ekranów DOOH w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście i Górnośląskim Okręgu Przemysłowym, MyLED – ekrany DOOH w 186 miastach Polski, połączone platformą do zarządzania ogólnopolskimi kampaniami, MobiJet 6 x 3 m backlight – 14 samochodów reklamowych z 28 billboardami, JetBike – 12 niezwykłych rowerów reklamowych z trzema powierzchniami citylight każdy
LUDZIE
Andrzej Słomka – dyrektor zarządzający, dyrektor sprzedaży i marketingu
Beata Chojecka-Kuczek – zastępca dyrektora sprzedaży, tel. 662 236 010, [email protected]
STRUKTURA
Agnieszka Łupińska, tel. 662 236 004, [email protected]
Ania Żegocka, tel. 662 053 842, [email protected]
Katarzyna Weremek, tel. 667 777 531, [email protected]
Maria Białończyk, tel. 667 706 666, [email protected]
Monika Makarczyk, tel. 667 006 677, [email protected]
Renata Zapalska, tel. 667 777 535, [email protected]
Robert Milewski, tel. 662 236 003, [email protected]
Sylwia Ułasiuk, tel. 665 000 063, [email protected]
KONTAKT
tel. 22 839 78 74
sprzedaż@jetline.pl
Jetline.pl
HIT 2020
Najważniejszym osiągnięciem minionego roku jest dla nas tworzenie sieci MORE. Wiosną, w środku pierwszej fali pandemii ostrożnie i odważnie wyszliśmy z Warszawy i stworzyliśmy spójną sieć ekranów DOOH w sześciu największych miastach. To 300 ekranów cyfrowych: 150 w Warszawie i po 30 w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście i Katowicach. Sieć MORE, która poszerzyła ofertę Jet Line, jest rozwiązaniem idealnym dla marketerów: to nowe narzędzie docierające do ludzi w mieście i zarazem kanał lifestylowy.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
