Wydanie: PRESS 01/2013

Transfery 2012 w reklamie

Ludzie w branży reklamowej ciągle poszukują nowych wyzwań, ciekawszych projektów i lepszych warunków pracy. Cięcia klientów, mniejsze budżety na komunikację i gorsze wynagrodzenia spowodowały jednak duże zmiany personalne i największy od kilku lat odpływ fachowców z tego sektora

Ludzie w branży reklamowej ciągle poszukują nowych wyzwań, ciekawszych projektów i lepszych warunków pracy. Cięcia klientów, mniejsze budżety na komunikację i gorsze wynagrodzenia spowodowały jednak duże zmiany personalne i największy od kilku lat odpływ fachowców z tego sektora

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.