01/2013

Press

Spis treści:

Press

Bez granic

Rozmowa z Dziennikarzem Roku 2012 Jerzym Jureckim

Press

Lot trzmiela

Jako redaktor naczelna Martyna Wojciechowska miesza redagowanie pisma z aktywnością wobec jego reklamodawców

Koniec rozejmu

Czy Paweł Lisicki da radę powtórzyć sukces „Uważam Rze”?

Press

Kłonicą po gazecie

„Kurier Słupecki” kontra wicemarszałek z PSL – spór między przeciwnikami a zwolennikami karania za słowo trwa

Dopóki nie zabije

Po wezwaniu do zabijania dziennikarzy częściej słychać słowa usprawiedliwienia niż potępienia

Press

Instrukcja ochrony źródła

Zrób wszystko, by nikt się nie dowiedział, kim jest twój anonimowy informator – pisze dziennikarz śledczy TVN Bertold Kittel

Press

Domowym sposobem

Do kręcenia filmów na potrzeby Internetu wystarczają komórki, kompaktowe aparaty fotograficzne i proste programy do montażu

Press

Hybryda dwóch ekranów

Kiedyś telewizja hybrydowa pozwoli zamówić pizzę pilotem, na razie umożliwia surfowanie w sieci bez przerywania oglądania programu

Press

Reporter uliczny

Recykling informacji, zejście na poziom lokalny, tematyka rodzinna – niemieckie dzienniki regionalne walczą o utrzymanie czytelników

Press

Sprzedawać Internet jak gazetę

Sprzedawanie reklam w Internecie tylko według modelu flat fee to nadal wyjątek

Transfery 2012 w reklamie

Ludzie w branży reklamowej ciągle poszukują nowych wyzwań, ciekawszych projektów i lepszych warunków pracy. Cięcia klientów, mniejsze budżety na komunikację i gorsze wynagrodzenia spowodowały jednak duże zmiany personalne i największy od kilku lat odpływ fachowców z tego sektora

Press

Ranking product placement

Wybraliśmy najlepsze i najgorsze projekty product placement w polskich serialach telewizyjnych

Sztuka wyboru

Zgłoszenia na festiwale kreatywne są bardzo kosztowne. Radzimy, jak selekcjonować prace, by wysyłać tylko te, które mogą zwyciężyć

Księga skarg i zażaleń

Facebookowe profile dużych firm służą klientom głównie do krytyki usług bądź produktów. Czy coś z tym można zrobić?

Press

Chce mu się chcieć

W głosowaniu 51 redakcji Dziennikarzem Roku 2012 został Jerzy Jurecki

Konkurowało 645 prac

Mimo regulaminowego ograniczenia liczby zgłaszanych przez dziennikarzy materiałów do maksymalnie trzech, jury Grand Press nie miało wcale mniej pracy niż w latach poprzednich.

Ten biznes już będzie trudny

Tony Wright, prezes globalny Lowe and Partners, uważa, że po kryzysie sytuacja agencji reklamowych wcale się nie polepszy

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.