Wydanie: PRESS 02/2003

CNN bez emocji

Po latach świetności CNN musi walczyć o widzów. Ostatnio przegrywa z Fox News Channel.

Gdy 1 lutego amerykańskie media informowały o katastrofie promu kosmicznego Columbia, Amerykanie rzucili się do telewizorów i z niedowierzaniem oglądali obrazy rozpadającego się w powietrzu statku. Jeszcze kilka lat temu śledziliby taką tragedię w CNN, dziś chętnie przełączają się w takich sytuacjach na konkurencyjny Fox News Channel.

Agnieszka Pukniel

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.