Wydanie: PRESS 02/2003

Tajemnica sponsoringu

Ponad 70 proc. Polaków pozytywnie ocenia firmy, które angażują się w sponsoring sportowy. Dane te zaprezentował instytut badawczy ARC Rynek i Opinia w raporcie "Sponsoring Monitor 2002/2003". To dobra wiadomość dla firm chcących się przez sport promować, zwłaszcza że 60 proc. badanych uważa, iż sponsoring sportowy poprawia kondycję polskiego sportu.

Zapytaliśmy szefów agencji marketingu sportowego, menedżerów, ludzi związanych ze sportem, kogo ich zdaniem warto sponsorować. Lista okazała się zaskakująco krótka. Powody są dwa: mało jest w Polsce prawdziwych sportowych gwiazd, a wiele firm musi się dopiero przekonać o skuteczności sponsoringu.

Tomasz Jastrzębowski, Mateusz Sosnowski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.