Dział: MAGAZYN PRESS

Dodano: Listopad 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kłopot z Piątkiem, czarne wizje Grynberga, wcielenia Wielińskiego

Press 11-12/2017

Press

Od pewnego czasu na spotkaniach muszę udowadniać, że jestem Polakiem – mówi w „Press” pisarz Mikołaj Grynberg. W rozmowie z Markiem Zającem opowiada, jak w Polsce obudziło się coś, co już nigdy nie miało się obudzić, i dlaczego redaktorzy umieszczają gwiazdy Dawida na okładkach.

Press

Za mało o zawartości książki, za dużo o jej autorze – tak zagraniczni korespondenci oceniają dyskusję polskich dziennikarzy wokół książki Tomasza Piątka „Macierewicz i jego tajemnice”. Środowisko mediów niewątpliwie ma z Piątkiem kłopot. On sam zaczyna mieć kłopot z mediami.

Press

Nie w Warszawie, lecz w Gdyni agencja Thomson Reuters rozwija swój biznes - w tym dziennikarski newsroom. Snapy na temat 5,5 tys. spółek z 23 krajów są stąd rozsyłane na cały świat. Czy Gdynia przejmie obowiązki Berlina, Londynu bądź Singapuru?

Press

Platformy crowdfundingowe we Włoszech udowadniają, że poprzez nie można finansować wyjazdy reporterów w rejony wojen czy konfliktów. Warunkiem jest dobra marka dziennikarza i publiczne rozliczanie kosztów. Jak włoscy czytelnicy inwestują w jakościowe dziennikarstwo - czytaj w „Press”.

Press

Brudny Henryk na co dzień leczy ludzi. Treneiro Vlog ćwiczy skoki spadochronowe. Cyber Marian haruje jak wół, a reZigiusz wkrótce odpali nowy projekt. Przedstawiamy zwycięzców Grand Video Awards 2017 – nagród dla najlepszych twórców w internecie. Relacja z obrad jury, wyniki konkursu i zdjęcia z finałowej gali.

Press

Wśród kleru i polskich hierarchów kościelnych nie ma mody na czytanie „Tygodnika Powszechnego”. W parafialnych kioskach raczej go nie znajdziemy. Lecz od czasów dobrej zmiany tygodnikowi wiedzie się lepiej. Wydawca ryzykuje i zwiększa nakład.

Press

Volksdeutsch, który sprzedał się Niemcom – zdaniem dziennikarzy z prawicy. Ślązak z Katowic, który matecznika nie szanuje – zdaniem działaczy ze Śląska. Dziennikarz, który bawi się w polityczne manifesty – zdaniem kolegów z mainstreamu. Bartosz T. Wieliński wyrósł na frontmana „Gazety Wyborczej”, lecz zdaniem wielu niepotrzebnie pali za sobą mosty.

Press

Ranking agencji public relations według przychodów w 2016 roku – kolejna edycja przygotowywanego przez „Press” od 12 lat rankingu tej branży. Zestawienie top agencji o najwyższej dynamice przychodów i najwyższej dynamice free income.

Press

Nie zamierza się usprawiedliwiać ani tłumaczyć z przeszłości. Podtrzymuje, że to on odkrył źródła Amazonki. Dla zachowania europejskich korzeni zamknąłby granice dla wszystkich. Podróżnik i dziennikarz Jacek Pałkiewicz nie walczy z krytykami, ale też nie chce trzymać języka za zębami.

Press

Gdy przy bramie wjazdowej zabrakło ludzi do sprzedaży wejściówek, ubrali ją w pomarańczową kamizelkę i dali kasę fiskalną. Goście rozpoznawali ją: „A pani to nie była wcześniej w telewizji?”. Poczuła się upokorzona. Dla dziennikarzy po czterdziestce strata pracy to podwójny dramat.

Press

Robert Biedroń to chyba jedyny samorządowiec, który ma niemalże 24-godzinny kontakt z mediami, a te pokazują go głównie z dobrej strony. Czy to wystarczy, by zostać czarnym koniem wyborów prezydenckich? Analiza politycznego wizerunku prezydenta Słupska.

Press

Na rynku youtuberów i vlogerów robi się ciasno, więc niektórzy od razu uderzają w niszę. Zaś marketerzy coraz częściej myślą: dlaczego do kampanii brać tylko dużych influencerów, skoro za te same pieniądze można mieć kilku mniejszych? Przeczytaj w „Press”, czy mają rację.

Press

Najlepsze serwisy dla biegaczy – czytali i ocenili dla „Press” dziennikarze, którzy sami uprawiają ten sport. Przedstawiamy Top 12 witryn spośród ponad 20 analizowanych.

Zapraszamy do lektury.

(01.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ORLEN wystartował z nową platformą marketingową

(fot. materiały prasowe)

PKN ORLEN uruchomił nową platformę marketingową, która umożliwi uspójnienie komunikacji wszystkich marek Koncernu.

Obok aspektów wizerunkowych, narzędzie ma efektywnie wspierać cele biznesowe w zakresie dotarcia do klienta, czy promocji produktów i usług dostępnych w sieci ORLEN. - Koncepcja nowego modelu komunikacji  wynika z obserwacji, że w dzisiejszych czasach konsumenci najbardziej cenią sobie czas i wygodę. PKN ORLEN wychodząc naprzeciw tym potrzebom, wdraża szereg pomysłów i innowacyjnych rozwiązań w zakresie funkcjonowania stacji paliw, aby zapewnić klientom możliwie kompleksową obsługę - mówi Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu. - Już teraz na stacjach można nie tylko zatankować samochód, ale zjeść zdrowy, przygotowany na miejscu posiłek, czy wypożyczyć auto. To wymaga nowoczesnego podejścia do komunikacji i nasza platforma doskonale wpisuje się w bieżące trendy – dodaje Pasieka.

Platforma utrzymana jest w duchu komunikacji opartej na relacjach „human to human” (H2H). Zaprojektowana została w sposób angażujący klientów, oparty o aspekty emocjonalne. Jej strategicznym celem w dłuższej perspektywie jest transformacja marki ORLEN w markę pożądaną przez Klientów – lovebrand oraz promocja produktów i usług, oferowanych przez Koncern.

Pierwszym etapem wdrożenia platformy jest wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Kierunek ORLEN”, w której kluczowym narzędziem jest marketing narracyjny. Zbudowana została ona wokół historii różnych bohaterów w momencie zaistnienia konkretnej potrzeby - pozornie nie związanej ze stacją paliw. Waga takich, mniej lub bardziej wyszukanych zachcianek zostaje humorystycznie wyolbrzymiona adekwatnym i odpowiednio zaintonowanym komentarzem lektora. Okazuje się, że wszyscy bohaterowie kierują się na stację ORLEN, która jest w stanie odpowiedzieć nawet na najbardziej zaskakujące oczekiwania klientów.

Koncepcja artystyczna kampanii zakłada opieranie się na kontrastach uzyskanych dzięki właściwym technikom filmowania,  z nieco zdystansowaną humorystyczną narracją. Głosu do kampanii użyczył Piotr Machalica, w wypowiadanych przez niego słowach słychać pogodne, ciepłe nastawienie do ludzi i ich codziennych życiowych spraw.

Wykorzystana muzyka - utwór Cold Little Heart - którego autorem jest Michael Kiwanuka, ma wzbudzać pozytywne emocje, które mogą przełożyć się na postrzeganie poszczególnych marek.

W ramach nowego modelu komunikacji, zaplanowana została szerokozasięgowa, ogólnopolska kampania reklamowa 360 stopni, obejmująca kampanię telewizyjną (spoty 45 i 30 sek.), przekaz w radio, prasie, Internecie, na tablicach  outdoorowych oraz w kinie. Dodatkowo wykorzystane zostaną media własne, kanały social mediowe, a także eventy organizowane przez PKN ORLEN.

Press

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był Obszar Marketingu PKN ORLEN, agencja Publicis oraz dom mediowy Mullen Lowe Media Hub. Spot wyreżyserowany przez Sebastiana Pańczyka wyprodukował dom produkcyjny Dobro.

(Artykuł sponsorowany)

Więcej na: dlakierowcow.orlen.pl/kierunekorlen

(19.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo