Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Treść płatna

Press

Press 01-02/2017

Z Bianką Mikołajewską rozmawia Jacek Nizinkiewicz, „Rzeczpospolita”

Treść płatna

Press

Press 01-02/2017

Oszukują, by dowiedzieć się prawdy; chcą demaskować, ale nie krzywdzić – reportaż wcieleniowy jest pełen paradoksów

Treść płatna

Press

Press 01-02/2017

Dobra zmiana, rozwój redakcji internetowych, kłopoty redakcji prasowych spowodowały, że w ub.r. na rynku pracy w mediach ruch był niebywały

Treść płatna

Press 01-02/2017

Strach, represje, odcinanie reklam i przejmowanie redakcji – w ten sposób prezydent Turcji rozprawia się w swoim kraju z niezależnymi mediami

Treść płatna

Press

Press 01-02/2017

O solidarności zawodowej wśród związkowców z mediów trudno dziś mówić

Treść płatna

Press

Press 01-02/2017

Michał M. Lisiecki wie, jak przekonać do swojego tygodnika władzę, ale z przyciąganiem czytelników do „Wprost” idzie mu słabo

Treść płatna

Press 01-02/2017

Podczas gdy polscy widzowie mają turecki serial przed „Wiadomościami”, amerykańscy internauci oglądają „turecki” program informacyjny

Treść płatna

Press

Press 01-02/2017

Youtuberzy jako autorzy książek wydają się żyłą złota. Ale nie zawsze nią są

Treść płatna

Press

Press 01-02/2017

Cały dzień przeglądają Facebooka, godzinami śledzą trendy na Twitterze – specjaliści od social mediów w... mediach

Treść płatna

Press

Press 01-02/2017

Sprawdź, czy tak jak Mark Zuckerberg, jesteś dyletantem w kwestii tworzenia haseł dostępu

Treść płatna

Press 01-02/2017

Do zmiany pracy motywuje możliwość realizacji wizji i budowania własnych zespołów

Treść płatna

Press

Press 01-02/2017

Grand Press 2016

Treść płatna

Press 01-02/2017

Start-upy medialne w Wielkiej Brytanii

Treść płatna

Press

Press 01-02/2017

Kamila Gasiuk-Pihowicz, nowa twarz opozycji, musi popracować nad wizerunkiem

Treść płatna

Press

Press 01-02/2017

Dlaczego klienci nie chcą płacić agencjom biorącym udział w przetargach

Treść płatna

Press

Press 01-02/2017

Z Martinem Stankiewiczem, laureatem nagrody Grand Video Awards, rozmawia Iga Kołacz

Treść płatna

Press 01-02/2017

Niemieckie wydawnictwa nie kryją, że stawiają na reklamę natywną. Niektórym generuje ona już jedną piątą przychodów z internetu

Wideo

Press

Magazyn Press

Mikołajewska nie ustąpi, Hugo-Bader dostał po pysku, Boniecki się spiera

Treść płatna

Press

Press 01-02/2017

Szefowie Agory restrukturyzują firmę, pozbywając się doświadczonych ludzi

Treść płatna

Press

Press 12/2016

Justyna Kopińska wyjaśnia, dlaczego dziennikarz powinien wkraczać tam, gdzie wymiar sprawiedliwości na którymś z etapów nie zadziałał

< 12345