Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Treść płatna

Press

Press 04/2017

Rafał Woś z „Polityki” przyznaje, że w swojej redakcji biega po lewym skrzydle często osamotniony

Treść płatna

Press

Press 04/2017

Gdy PiS znajdzie się na wirażu, współpracownicy Jarosława Kaczyńskiego wybierają numery do dziennikarzy i ściągają ich na rozmowę z szefem

Treść płatna

Press

Press 04/2017

29-latek ze Szczecina jest właścicielem pięciu kanałów telewizyjnych. Dla branży jest zagadką

Treść płatna

Press 04/2017

Oczy wszystkich wydawców powinny być zwrócone na to, jak Jeff Bezos zmienia „The Washington Post”. Inwestuje w narzędzia cyfrowe nie rezygnując z dobrego dziennikarstwa

Treść płatna

Press

Press 04/2017

Wystąpienie Marcina Antosiewicza na temat Janusza Korwin-Mikkego wywołuje skrajne komentarze, ale w jednym dziennikarze są zgodni: idea jest słuszna

Treść płatna

Press

Press 04/2017

Stanisław M. Stanuch radzi, co robić, by śledzący nas w internecie nie mieli ułatwionego zadania

Treść płatna

Press 04/2017

Telewizyjny talk-show to przede wszystkim... show. Przekonali się o tym uczestnicy „Dragons Den”

Treść płatna

Press

Press 04/2017

W sieci propagandy

Treść płatna

Press 04/2017

Słodko-gorzko winni

Treść płatna

Press

Press 04/2017

Zdaniem ekspertów z USA digital fixers to przyszłość dziennikarstwa

Treść płatna

Press 04/2017

Łapią whatsapp

Treść płatna

Press

Press 04/2017

Blokada w kwestii adblocków

Treść płatna

Press

Press 04/2017

Łukasz Jakóbiak ujawnia, jak pracuje nad rozmowami, że 20 m kw tak naprawdę nie ma znaczenia i jaki błąd popełnił w projekcie z Ellen DeGeneres

Treść płatna

Press

Press 04/2017

Najpierw się wypłacz, a potem szybko weź się w garść i szukaj nowego miejsca dla siebie – mówią zwalnianym dziennikarzom psycholodzy

Treść płatna

Press 04/2017

Dziennikarze odmawiają wyjazdów w teren, dziennikarki tracą zlecenia – ataki na dziennikarzy w Niemczech mają już swoje konsekwencje

Treść płatna

Press

Press 04/2017

Nawet twórcy Facebooka nie przewidzieli, do czego można wykorzystywać ikony reakcji

Treść płatna

Press

Press 04/2017

Młodzi ludzie chcą pracować wszędzie, tylko nie w reklamie. Jak to zmienić?

Treść płatna

Press 04/2017

Agencje reklamowe, by zwiększyć swoje szanse w przetargu, czasem robią zdecydowanie za dużo

Treść płatna

Press 04/2017

Reklama w kinie zwiększa szanse na efektywne dotarcie zwłaszcza do grupy wiekowej 16–34 lata, najtrudniej dostępnej za pomocą innych kanałów

Wideo

Press

Magazyn Press

Lewoskrzydłowy Woś, festiwale Kaczyńskiego, wyskok Antosiewicza

< 12345