Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter
Press

reklama

Renault partnerem Polskiego Związku Narciarskiego przez dwa lata

Press

reklama

Po interwencji Krystyny Pawłowicz Kaufland zmienia hasła reklamowe

Press

telewizja

Bogusław Linda śpiewa i tańczy w reklamie T-Mobile

Wideo

Press

Reklama

Digital Kingdom zajmie się influencerami współpracującymi z Rimmel

Press

reklama

Producenci samochodów ograniczyli wydatki na reklamę w 2016 roku

Wideo

Press

Reklama

Orange jeszcze nie żegna się z Sercem i Rozumem

Press

reklama

Coca-Cola szuka agencji dla marki Powerade

Press

reklama

Firma doradcza PwC zainteresowana kupnem agencji komunikacji marketingowej

Wideo

Press

Reklama

"USA Today" zaprezentował listę najlepszych reklam emitowanych przy Super Bowl

Wideo

Press

Reklama

Adidas z globalną kampanią wzywającą kobiety do przełamywania barier

Reklama

Strategia rozwoju Grupy SARE SA na lata 2017-19 zakłada fuzje i przejęcia

Wideo

Press

Reklama

Spot PKO BP pokazuje, że w walentynki o miłości można mówić na wiele sposobów

Press

social media

Facebook zarabia miliardy dolarów na reklamach

Press

Reklama

Google powróciło na miejsce lidera rankingu najdroższych marek na świecie

Wideo

Press

Reklama

Bracia Coen nakręcili spot reklamowy dla Mercedesa

Press

Reklama

Wydatki na reklamę marek piwa zmalały o 2,5 proc.

Press

Reklama

SKM SAR uważa, że przetarg PLL LOT spełnił standardy, branża wątpi

Wideo

Press

reklama

VML Poland i Y&R z kampanią Activia Challenge

reklama

W 2016 roku zrealizowano w Polsce 2795 spotów telewizyjnych - wynika z analizy studia Papaya Films. W 2015 roku wyprodukowano ich 2100

Press

reklama

Metro Warszawskie wybrało w przetargu nowego operatora systemu reklamowego w wagonach metra - firmę Ströer Polska. Dotychczas operatorem była spółka AMS Agory

< 12345