Dział: MAGAZYN PRESS

Dodano: Marzec 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzyk Szaranowicza, uległość Hlebowicza, kolczyki Kozyry

Press 03/2017

Press

Jest przekonany, że młodzi kibice oczekują od telewizji tego samego, co starsi - emocji i zbiorowej radości. Uważa więc, że młodych do transmisji telewizyjnych niezmiennie będzie przywoływać krzyk komentatora. W marcowym „Press” Włodzimierz Szaranowicz zdradza, w czym tkwi tajemnica tego krzyku.

Press

Były redaktor naczelny poznaje tajniki pilatesu, była reporterka produkuje torebki, były fotograf gustuje w winie, była prezes wystawia faktury na Antypodach, a były prezes został jubilerem. Jeśli już postanowisz odejść z mediów, to do czegoś, co ci da satysfakcję - tak zrobili bohaterowie naszego materiału.

Press

Administracja Donalda Trumpa określa niezależne media w USA jako „największą amerykańską partię opozycyjną”. Dziennikarze niektórych redakcji nie są już wpuszczani na konferencje prasowe. Jednak media w USA nie dają się zastraszyć - w „Press” o tym, jak ataki Trumpa wzmacniają zawodową solidarność.

Press

Oni wiedzą, dlaczego rosyjscy dziennikarze muszą przypinać lentoczki, a Sławomir Nowak ze swoim zegarkiem za 12 tys. zł nie ma się czym pochwalić wśród ukraińskich urzędników. Bo w przeciwieństwie do wielu polskich polityków, oni jeżdżą na Wschód i go rozumieją. W „Press” pouczająca rozmowa z Michałem Potockim i Zbigniewem Parafianowiczem.

Press

Autorzy komiksów dziennikarskich w zagranicznych mediach nie narzekają na brak zamówień - tam redaktorzy są już otwarci na tę nową formę. U nas wciąż nie. Przeczytaj, dlaczego w Polsce komiks reporterski dopiero zaczyna się przebijać.

Press

Na teren, gdzie zeszła lawina, przykrywając kilkumetrową warstwą śniegu luksusowy hotel Rigopiano w Apeninach, dostępu nie miały żadne media. Ale i tak to, co przeżyli dziennikarze relacjonujący tę tragedię, zostanie w nich na długo. W marcowym „Press” opisujemy, jak w ostatnich miesiącach trzęsienia ziemi we Włoszech obudziły media z letargu.

Press

90-letni Robert Lewandowski ze wzruszeniem patrzy na swoją 90-letnią żonę Annę, dotykając jej pomarszczonej ze starości twarzy.... Niemożliwe? U nas tego na razie nie zobaczymy, ale w holenderskiej telewizji nowy format Talpy „The Story of My Life” - który przenosi widzów do przyszłości - już ich oczarował.

Press

Niewiele jest aplikacji czy serwisów, które powstały z myślą o dziennikarzach - ale sporo jest takich, które ułatwiają ich pracę i wzbogacają materiały. Są darmowe i łatwe w zastosowaniu. Lektura obowiązkowa dla dziennikarzy, którzy lubią urozmaicać swoje materiały internetowe.

Press

Jeśli masz płacić youtuberowi za udział w reklamie już prawie tyle samo, co innemu celebrycie - wybierz go z głową. W marcowym „Press” znajdziesz poradnik, jak i którego twórcę internetowego wybrać do kampanii, by rzeczywiście pomógł marce. Bo nie zawsze tysiące subskrybentów mają znaczenie.

Press

W marcowym „Press” polecamy pierwszy ranking kanałów popularnonaukowych na YouTube. Top 12 najlepszych kanałów wskazali fachowcy od popularyzacji nauki w mediach. Podpowiedź dla wszystkich, którzy szukają jakościowych treści na YouTube.

Ponadto w „Press”: rozmowa ze zwycięzcą World Press Photo; jak walka Lidla z Biedronką zmieniła pozycjonowanie dyskontów; youtuberzy, którzy wyrośli na hejcie; fenomen pierwszego numeru „Przekroju”. Oraz specjalny dodatek: „Biura Reklamy Największych Polskich Mediów”.

Zapraszamy do lektury.

(01.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: MAGAZYN PRESS

Dodano: Marzec 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lewoskrzydłowy Woś, festiwale Kaczyńskiego, wyskok Antosiewicza

Press 04/2017

Press

Gdy PiS znajdzie się na niebezpiecznym wirażu, współpracownicy Jarosława Kaczyńskiego wybierają numery do dziennikarzy i ściągają ich na rozmowę z szefem. Właśnie podczas takich festiwali szansa na wywiad jest największa. Jak się dopchać do ucha prezesa – czytaj w najnowszym „Press”.

Press

Mówi o sobie, że jest partyzantem lewicowych mediów, częścią lewicowej guerrilli rozsianej po różnych redakcjach. „Ale bójcie się, bo jest nas coraz więcej!” - przestrzega Rafał Woś z „Polityki”. Przyznaje, że w swojej redakcji biega po lewym skrzydle często osamotniony.

Press

Nie jeżdżę na wakacje, wydatki ograniczyłem do minimum, nie kupuję nowych ciuchów – opowiada doświadczony dziennikarz, którzy stracił pracę i od dłuższego czasu nie może znaleźć nowej. W „Press” polecamy poradnik, jak nie dać się wypchnąć z rynku pracy.

Press

Krok za daleko czy krok we właściwym kierunku? Dziennikarze nie są zgodni w ocenie wystąpienia Marcina Antosiewicza na temat Janusza Korwin-Mikkego. Choć przyznają, że idea była słuszna. On sam ma swoje wyjaśnienie na to, dlaczego postanowił tłumaczyć Polaków.

Press

Łukasz Jakóbiak tylko raz usłyszał: „Przyjdę, jak będziesz w telewizji”. Po trzech latach ta osoba zmieniła zdanie i przyszła do jego kawalerki na wywiad. W „Press” Jakóbiak ujawnia, jak pracuje nad rozmowami, że 20 m kw tak naprawdę nie ma znaczenia i jaki błąd popełnił w projekcie z Ellen DeGeneres.

Press

Zdaniem ekspertów z USA digital fixers to przyszłość dziennikarstwa. Jeśli tak – polscy dziennikarze są w awangardzie. Kto nie słyszał o grupach fachowców skupionych w społecznościach, ma szansę nadrobić zaległości. Wchodź do zamkniętej grupy – radzimy w „Press”.

Press

Ma 29 lat, pochodzi ze Szczecina, jest właścicielem pięciu kanałów telewizyjnych – ale dla branży pozostaje zagadką. Może ma duży spadek, bogatego wujka albo wygrał w totolotka? - zastanawiają się nadawcy. Nic z tych rzeczy. Przeczytaj w „Press”, kim jest Michał Winnicki.

Press

Wszystkie pozostawione przez ciebie ślady w internecie umożliwiają sporządzenie cyfrowego cienia. Na podstawie udostępnionych przez ciebie informacji powstaje cyfrowy odcisk palca. Zaledwie 70 twoich lajków zdradza o tobie więcej, niż wiedzą twoi przyjaciele. Dowiedz się, co robić, by śledzący cię w internecie nie mieli ułatwionego zadania.

Press

Coraz więcej pracowników agencji reklamowych zmienia firmę co rok, nawet co pół roku. Młodzi ludzie nie chcą pracować w reklamie, więc szefowie agencji stosują różne techniki i akcje podjazdowe, by ich przyciągnąć do swoich firm. I naprawdę nie chodzi tylko o pieniądze.

Press

Nawet twórcy Facebooka nie przewidzieli, do czego można wykorzystywać nowe ikony reakcji – a gdy się zorientowali, było już za późno. Dla marek live reactions to szansa na budowanie zasięgu i zaangażowania odbiorców. W „Press” przeczytasz, jak przygotować głosowanie na żywo na Facebooku, by było skuteczne.

W kwietniowym „Press” ponadto: prasowe newslettery na WhatsApp; sprawdzone pomysły Jeffa Bezosa; polskie media a fake newsy; nieudane biznesy uczestników „Dragons' Den”.

Zapraszamy do lektury.

(31.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo