Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 08, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stanisław Miczel nowym dyrektorem generalnym agencji YOTTA

Stanisław Miczel przejmie kierownictwo w YOTTA od stycznia przyszłego roku (fot. materiały prasowe)

Stanisław Miczel obejmie stanowisko dyrektora generalnego agencji analityczno-wdrożeniowej YOTTA, działającej w ramach Publicis Groupe Polska. Będzie, jak dotychczas, odpowiadał za procesy transformacyjne w Grupie. Anna Sakowicz, która zarządzała agencją YOTTA oraz pełniła funkcję chief data & analytics officera Publicis Groupe Polska, po 12 latach odchodzi z firmy.

Stanisław Miczel przejmie kierownictwo w YOTTA od stycznia przyszłego roku. Jego głównym zadaniem będzie umacnianie pozycji agencji na polskim rynku i w regionie poprzez rozwój kompetencji i usług analityczno-badawczych, konsultingowych i wdrożeniowych, które wspierają rozwój biznesu klientów. Nadal będzie raportował do Piotra Piętki.

Czytaj też: Maciej Boguszewski, business developement manager, odchodzi z agencji Arskom

Stanisław Miczel rozpoczął karierę w branży marketingowej w 2010 roku. Od 2014 roku jest związany z Publicis Groupe Polska, a od września 2024 pełnił funkcję growth & transformation directora Grupy. Wcześniej pracował w agencji mediowej Zenith, gdzie m.in. koordynował prace Zenith Growth Team, jednostki odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją strategii wzrostu biznesu i za strategiczne wsparcie klientów agencji w obszarach analityki oraz badań, transformacji cyfrowej, rozwój innowacyjności i programy rozwoju kompetencji. 

Anna Sakowicz jest związana z rynkiem komunikacji marketingowej od ponad 20 lat. W 2013 roku dołączyła do Starcom Mediavest Group jako chief digital officer. Od 2016 roku, w ramach Publicis Media, odpowiadała za rozwój kompetencji w obszarach data, technology, innovation, analytics, performance i content. W 2022 roku, jako chief data & analytics officer Publicis Groupe, objęła też nowo utworzone stanowisko dyrektorki generalnej w YOTTA, nadzorując jednocześnie rozwój kompetencji analitycznych w całej organizacji. Od 2014 roku jest wiceprzewodniczącą rady nadzorczej IAB Polska.

Agencja YOTTA powstała w 2022 roku i specjalizuje się w projektach analitycznych, badawczych i konsultingowych. Obecnie pracuje w niej prawie stu doradców i ekspertów w dziedzinie danych, analityki i badań.

Czytaj też: Lisner szuka agencji do stworzenia nowej platformy komunikacyjnej

(MS, 08.12.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.