Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 08, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakty" w pierwszym półroczu liderem programów informacyjnych, choć jako jedyne straciły widzów

"Fakty" w TVN i TVN 24 BiS oglądało 2,43 mln widzów, czyli o 118 tys. mniej niż rok wcześniej (fot. Bartek Krupa)

W pierwszym półroczu 2025 roku najchętniej oglądanym programem informacyjnym były "Fakty" TVN.

"Fakty" oglądało w TVN średnio 2,09 mln widzów – o 81 tys. mniej niż w pierwszym półroczu 2024 roku.

Czytaj też: Rząd miał się zająć projektem ustawy reformującej media publiczne, ale odroczył prace

Do TVP 1 serwis "19.30" przyciągał średnio 1,32 mln widzów (o 9 tys. mniej), a "Teleexpress" – 1,14 mln widzów (o 93 tys. mniej).

"Wydarzenia" w Polsacie wybierało 1,25 mln widzów (o 51 tys. więcej). Główne wydanie "Dzisiaj" w Republice śledziło 934 tys. widzów (o 494 tys. więcej), a "Wiadomości" w wPolsce24 – 169 tys. widzów (kanał nadaje od września 2024 roku).

"Panoramy" od września 2024 nie ma już w TVP 2. Program w TVP Info gromadził 241 tys. widzów. Dodatkowo miał 17 tys. widzów w TVP Polonia.

Uwzględniając widownię również na pozostałych antenach, "Fakty" w TVN i TVN 24 BiS oglądało 2,43 mln widzów (o 118 tys. mniej niż rok wcześniej).

Czytaj też: Zygmunt Solorz złożył apelację od wyroku sądu w Liechtensteinie w sprawie sporu z dziećmi

"19.30" wybierało w TVP 1, TVP Info i TVP Polonia łącznie 1,66 mln widzów (o 45 tys. więcej). Z kolei "Teleexpress" przyciągał do TVP 1, TVP Info i TVP Polonia 1,63 mln widzów (o 43 tys. więcej).

"Wydarzenia" w Polsacie i Wydarzeniach 24 miały łącznie 1,46 mln widzów (o 118 tys. więcej). Od jesiennej ramówki program nie jest już regularnie pokazywany w Polsat News.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Oglądalność ostatniego sezonu "Milionerów" w TVN. Teleturniej zanotował spadek widowni

(KOZ, 08.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.