Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W kwietniu wzrosła przewaga "Dzień dobry TVN" nad "Pytaniem na śniadanie"

"Dzień dobry TVN" wybierało w kwietniu średnio 409 tys. widzów (fot. materiały prasowe)

W kwietniu 2025 roku liderem wśród programów śniadaniowych było "Dzień dobry TVN".

Z danych Nielsen Media wynika, że "Dzień dobry TVN" (7.45-11.20) wybierało średnio 409 tys. widzów, czyli o 3 tys. więcej niż w kwietniu 2024 roku. Przekładało się to na 8,38 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ (spadek z 8,42 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 udział spadł z 10,28 proc. do 8,7 proc.

Czytaj też: TVP 2 liderem oglądalności w pasmie "The Voice Kids", choć program stracił widzów

"Pytanie na śniadanie" (od 7.30 do ok. 11.15) gromadziło w TVP 2 średnio 329 tys. widzów, czyli o 42 tys. mniej niż rok wcześniej. Udział telewizyjnej Dwójki w 4+ zmniejszył się z 7,55 proc. do 6,75 proc., a w 16-49 – z 6,72 proc. do 6,57 proc.

Od 30 sierpnia własną śniadaniówkę ma Polsat. "Halo tu Polsat" można oglądać od piątku do niedzieli od 8 do mniej więcej 11. W kwietniu program przyciągał średnio 190 tys. widzów (3,47 proc. udziału w 4+ i 3,85 proc. w 16-49).

Polsat wcześniej – od mniej więcej 6 rano – pokazuje "Nowy dzień z Polsat News", który w kwietniu gromadził na głównej antenie średnio 221 tys. widzów (o 10 tys. więcej niż rok wcześniej), co się przełożyło na 8,33 proc. udziału w 4+ (wzrost z 8,22 proc.) i 10,72 proc. w 16-49 (wzrost z 9,5 proc.).

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem.

Czytaj też: Operator kablowy Inea włączył do oferty serwis streamingowy Canal+

(KOZ, 07.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.