Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Operator Inea włączył do oferty serwis streamingowy Canal+

Dostęp do serwisu mogą otrzymać zarówno nowi, jak i obecni klienci Inea (fot. materiały prasowe)

Ogólnopolski operator kablowy Inea zaczął oferować dostęp do serwisu streamingowego Canal+ (wcześniej jako Canal+ Online).

Dostęp do serwisu mogą otrzymać zarówno nowi, jak i obecni klienci Inea. Nowi abonenci mogą go dobrać do usługi internetu i telewizji, a obecni – zamówić dostęp przez infolinię lub aplikację Inea. W obu przypadkach serwis jest częścią pakietów z kanałami Canal+, np. Canal+ Super Sport za 65 zł miesięcznie.

Czytaj też: Telewizja Polska przekierowuje użytkowników TVP Stream do TVP VOD

Klienci, którzy kupili pakiet Canal+ przed wprowadzeniem serwisu do oferty Inea, też uzyskają do niego dostęp w ramach swojego pakietu. Otrzymają e-mail z linkiem aktywacyjnym koniecznym do założenia konta w serwisie Canal+.

"W Inea nieustannie dążymy do tego, aby dostarczać naszym klientom usługi na najwyższym poziomie, odpowiadające na ich zmieniające się potrzeby i oczekiwania. Wprowadzenie serwisu streamingowego Canal+ do naszej oferty to kolejny krok w realizacji tej strategii" - stwierdził w komunikacie Maciej Piechociński, prezes Inea.

"To (...) kolejny krok w realizacji naszej strategii rozwoju dystrybucji cyfrowej i wzmacniania obecności na rynku usług streamingowych, odpowiadający na rosnące potrzeby współczesnych odbiorców" - skomentował Artur Przybysz, wiceprezes ds. sprzedaży w Canal+.

W konkurencyjnej Vectrze serwis streamingowy Canal+ jest dostępny od 2023 roku.

Inea ma w zasięgu 3,5 miliona gospodarstw domowych.

Czytaj też: ATM Grupa liczy na odszkodowanie w sporze sądowym z KRRiT. Bez decyzji ws. emisji

(MNIE, 07.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.