Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Czego boi się Marek Suski  |  Negatywny wpływ reklam na postanowienia noworoczne  |  Brand New Galaxy reorganizuje działy  |  Wartość antyukraińskiej propagandy  |  Ważna informacja dla redakcji czasopism  |  Program TVP 2 z udziałem twórców internetowych  |  Kanały z MUX 8 w lepszej jakości?  |  Netflix pokaże tenisowy pojedynek pomiędzy Nadalem a Alcarazem  |  Program Chodakowskiej i Krupy w TVN  |  TV Puls kontynuuje  |  Kolekcja seriali anime w Canal+ Online  |  Rynek reklamy wzrósł w 2023 roku  |  Cut The Mustard wygrała  |  Dziadek do orzechów przedłuża współpracę  |  MullenLowe Warsaw  |  Warner Bros. Discovery zmniejsza stratę  |  Vice Media zwalnia pracowników i zamyka stronę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cannes Lions: Titanium, Grand Prix, dwa złota, dwa srebra i trzy brązy dla McCann

Narzędzie GdzieZamieszkac.com dostępne jest bez rejestracji w trzech językach: polskim, ukraińskim i angielskim.

Największym polskim zwycięzca tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions była agencja McCann Poland, zdobywając aż dziewięć nagród, w tym Titanium, Grand Prix i dwa złota. Dwie brązowe nagrody przywiozła agencja Ogilvy, z jednym brązem konkurs zakończyła VML&R Poland. 

Agencja McCann za działania zrealizowane dla Mastercard Poland pt. "Where to Settle" otrzymała w sumie aż dziewięć nagród: w tym nagrodę Titabium oraz Grand Prix w kategorii Sustainable development goals. Ponadto agencja zdobyła za tę pracę także złoto, srebro i brąz w kategorii Direct, brąz w kategorii Creative data, srebro w kategorii Brand Experience & Activation, oraz złoto i brąz w kategorii PR.

"Where to Settle" ("Gdzie zamieszkać") ma pomagać obywatelom Ukrainy w świadomym wybieraniu miejsca do życia w Polsce. Dzięki platformie GdzieZamieszkac.com udostępnionej przez Mastercard przybyli do naszego kraju obywatele Ukrainy mogą poznać szacunkowe koszty życia w poszczególnych miastach i regionach Polski - tak, by znaleźć najlepszą dla siebie lokalizację. Platforma analizuje dane Głównego Urzędu Statystycznego dotyczące m.in. średniej wysokości opłat za czynsz czy średniego wynagrodzenia, łącząc je z trendami w obszarze codziennych podstawowych zakupów, pochodzącymi od Mastercard.

McCann jest współautorem koncepcji narzędzia GdzieZamieszkac.com, jednocześnie odpowiada za opracowanie strategii, kreację i realizację całej kampanii

Ponadto zwycięzcami tegorocznej edycji Cannes Lions były agencje: Ogilvy i VMLY&R Poland. W kategorii Design - w podkategorii Social Media Design - agencja kreatywna Ogilvy brązowego Lwa otrzymała za projekt na rzecz Onkofundacji Alivia i jej podopiecznych pt. "Buy My Cancer". Ta sama praca dostała też brąz w kategorii Media.

"Buy My Cancer" to innowacyjny model finansowania kosztownego leczenia nowotworów złośliwych. Pomysł polega na wykorzystaniu obrazów prawdziwych komórek nowotworowych, przekształceniu ich w dzieła sztuki, a następnie stworzeniu z nich NFT. Pozyskane z akcji środki przeznaczane są na leczenie osób walczących z przedstawionymi na zdjęciach nowotworami.

Brązowy Lew został przyznany VML&R Poland w kategorii Health & Wellness w podkategorii OTC Products/Devices za kampanię "The art of sex ed" („Sztuka bez wstydu”) dla marki Durex (Reckitt) - za pomocą rozszerzonej rzeczywistości najbardziej znane obrazy mają zachęcać do poznawania faktów na temat bezpiecznego seksu, świadomej zgody, chorób przenoszonych drogą płciową, ale także powszechnych mitów wokół seksualności.

Polskie firmy i agencje wysłały w sumie w tym roku na Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions 177 zgłoszeń. Najwięcej polskich zgłoszeń trafiło do kategorii Brand Experience & Activation (22) oraz Direct (20) i PR (17).

(AMS, 24.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.