Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 26, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Gaworski został prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Marcin Gaworski, CEO 180heartbeats + JUNG v. MATT, pokieruje Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. Organizacja ta została założona w 1997 roku (fot. materiały prasowe)

Marcin Gaworski, CEO 180heartbeats + JUNG v. MATT, wybrany został na wczorajszym walnym zebraniu członków na nowego prezesa zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zastąpił Dariusza Andriana z VMLY&R. Wybrano cały nowy zarząd, radę nadzorczą oraz sąd koleżeński.

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 roku. Obecnie zrzesza 126 podmiotów, wśród nich agencje full service, mediowe, brand design & consulting, event marketingu, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne.

Czytaj też: Szymon Lipiński client engagement director w Finecast

W nowym zarządzie SAR zasiadają: Paweł Gala – Wavemaker, Ewa Góralska – MediaHub, Michał Kazimierczak – Heart&Brain, Magda Kolenkiewicz – Starcom, Lena Stryjewska – 2012 Agency oraz Maciej Twardowski – Ogilvy.

Do rady nadzorczej SAR zostali wybrani: Dariusz Andrian – VMLY&R, Szymon Gutkowski – DDB Warszawa, Maciek Kamiński – Accenture Song, Piotr Piętka – Starcom, Karolina Witecka – Cut The Mustard.

W sądzie koleżeńskiem pracować będą: Tomasz Alberski – K+Group, Ignacy Bochiński – Kerris Group, Tomasz Pawlikowski – FCB&Milkman i Małgorzata Węgierek – Arena Media Communications.

Czytaj też: Prokuratura chce o wiele wyższych kar dla Palikota i Wojewódzkiego za promowanie alkoholu

(MAT, 26.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.