SAR z nową formą członkostwa – nie tylko agencje i ich przedstawiciele
Pierwszym członkiem afiliowanym SAR jest adQuery
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wprowadziło nowy rodzaj członkostwa – członka afiliowanego. Pierwszym podmiotem z takim statusem jest adQuery – platforma technologiczna zapewniająca obsługę z zakresu kampanii digitalowych.
To propozycja skierowana do organizacji lub firm wspierających przedstawicieli SAR oraz rozwój całej branży komunikacji marketingowej. Stowarzyszenie uruchomiło nową formę członkostwa, ponieważ zgodnie ze statutem może zrzeszać wyłącznie pracowników agencji komunikacji marketingowej (członków zwyczajnych) i agencje (członków wspierających).
Czytaj też: Paweł Kocon nowym marketing managerem w Mercedes-Benz MB Motors
Członek afiliowany SAR to podmiot (firma lub organizacja) działający na rzecz branży komunikacji marketingowej, poprzez udostępnianie specjalistycznej wiedzy, usług, rozwiązań lub kompetencji. Jego rola ma polegać na współdziałaniu z członkami SAR i pracy na rzecz ogólnego rozwoju i profesjonalizacji rynku marketingowego.
W ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR członek afiliowany zyskuje wpływ na funkcjonowanie organizacji oraz całej branży m.in. poprzez możliwość podejmowania i udziału w inicjatywach branżowych w ramach powoływanych grup, klubów czy dialogów branżowych.
Przysługuje mu też dostęp do udziału w badaniach branżowych realizowanych przez SAR, wyników i konsultacji oraz wsparcia w razie odstępstwa od standardów (w ramach przetargów, terminów płatności, praktyk abuzywnych).
Czytaj też: KPRM poszukuje agencji do reklam na social mediach. Uruchomiła przetarg
"Uruchomiliśmy instytucję członka afiliowanego, widząc w środowisku komunikacji marketingowej coraz silniejszą potrzebę dialogu między agencjami a firmami współpracującymi i łączącymi ich z reklamodawcami oraz mediami. Zależy nam, by branża w szerszym stopniu wymieniała się doświadczeniami, edukowała się i wzmacniała wspólne standardy, na których straży stoi SAR" – tłumaczy w komunikacie Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR.
Członkostwo afiliowane jest przyznawane na zaproszenie lub po pozytywnej ocenie wniosku przez Zarząd SAR, z uwzględnieniem interesu i wartości obecnych członków.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR obecnie zrzesza 126 podmiotów.
Czytaj też: Makaron w kształcie tenisowych rakiet przykładem idealnego real-time marketingu
(AMS, 16.07.2025)










