SAR przedstawił komitet organizacyjny konkursu Innovation 2025

Komitet organizacyjny liczy 15 osób (fot. materiały prasowe)
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przedstawiło skład 15-osobowego komitetu organizacyjnego konkursu Innovation 2025.
Komitet organizacyjny Innovation, powoływany corocznie przez organizatora konkursu, zajmuje się opracowywaniem kategorii konkursowych, wyborem jury oraz przyznawaniem nagród specjalnych. W jego skład wchodzą osoby reprezentujące agencje członkowskie SAR, marketerów i firmy technologiczne.
Czytaj też: Mniejsze zainteresowanie outdoorem w kampanii prezydenckiej niż przy poprzednich wyborach
W komitecie znaleźli się:
- Ania Podskarbi (growth director, WPP Media),
- Ignacy Bochiński (partner i współwłaściciel, Kerris Group),
- Marta Szufranowicz (strategy director, Gong),
- Anna Nowak (creative technology director, Saatchi & Saatchi),
- Michał Szczur (digital strategy director, WPP Media),
- Sebastian Szaraniec (creative & innovation director, Żabka Polska),
- Paweł Patkowski (dyrektor marki i komunikacji marketingowej, Orange Polska),
- Krzysztof Gońka (head of brand & communication, Decathlon Polska),
- Anna Witecka (head of social media team, ING Bank Śląski),
- Patryk Powierża (chief growth officer, X-kom),
- Rafał Madajczak (redaktor naczelny, Gazeta.pl),
- Maciej Bandurski (head of marketing, Radio 357),
- Wiktoria Wójcik (współzałożycielka, inStreamly),
- Monika Mikowska (founder & co-owner, Mobee Dick)
- oraz Monika Synoradzka (CEO, Huge Thing).
Zgłoszenia do konkursu Innovation 2025 będą przyjmowane od 10 czerwca do 16 września 2025 roku. Ogłoszenie nagród Innovation odbędzie się podczas gali, która zostanie zorganizowana w ramach konferencji Imagination Day w listopadzie 2025 roku.
Czytaj też: Orlen tworzy roster agencji PR – dowiedział się "Presserwis". Koncern zaprzecza
(KAP, 02.06.2025)
