Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Publicis Groupe tworzy agencję Yotta

Utworzenie agencji Yotta ma być odpowiedzią na rosnący popyt na usługi związane z wykorzystywaniem danych i technologii w działaniach marketingowych

Publicis Groupe tworzy firmę Yotta, która ma zajmować się doradztwem i wdrożeniami rozwiązań wspierających rozwój biznesu przedsiębiorstw, przez wykorzystanie danych i technologii. Dyrektorką generalną została Anna Sakowicz, chief data & analytics officer w Publicis Groupe.

Utworzenie agencji Yotta ma być odpowiedzią na rosnący popyt na usługi związane z wykorzystywaniem danych i technologii w działaniach marketingowych.

Yotta została wyodrębniona ze struktur Data Science Publicis Groupe. Stąd pochodzi cały niemal stuosobowy zespół konsultantów, analityków, badaczy oraz specjalistów od technologii marketingowych i reklamowych. Teraz jest oddzielną agencją.

Czytaj też: Polskie agencje na festiwalu Golden Drum mają 27 nominacji

– Yotta posiada obecnie ponad 150 aktywnych klientów – informuje Joanna Carbol, communications director Publicis Groupe. – Są to przede wszystkim, choć nie tylko, marki związane z naszymi agencjami. W przyszłości chcemy w większym stopniu pozyskiwać klientów poza Grupą. Zamierzamy samodzielnie odpowiadać na zapytania ofertowe z rynku. Interesuje nas działanie lokalne i globalne, bo już w tym momencie prowadzimy projekty na 17 rynkach świata. Temu ma służyć właśnie wyodrębnienie Yotta ze struktur Publicis Groupe Polska.

Oferta agencji stworzona została w następujących kategoriach: Biznes – gdzie Yotta przedstawiać ma rekomendacje i wdrożenia oparte na technologiach i danych; Marka – rekomendacje i wdrożenia mające pozytywny wpływ na brand, na budowanie jego siły oraz atrybutów, rozwiązania pozwalające na monitorowanie i reagowanie na zmieniające się trendy, postawy i zachowania konsumentów; Komunikacja – tworzone mają być rekomendacje i wdrożenia z celem zmaksymalizowania zwrotu z inwestycji; Konsument – Yotta koncentrować się ma na rekomendacjach i wdrożeniach poprawiających jakość prowadzonej komunikacji z konsumentami.

Czytaj też: Kluby PKO BP Ekstraklasy z rekordowymi 715,1 mln zł przychodów. W rankingu Deloitte po raz 11. na czele Legia

Agencja ma być nową marką w portfolio Publicis Groupe w Polsce obok: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious) oraz Investment.

(AMS, 21.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.