Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN24 najpopularniejszym medialnym profilem na Facebooku w lipcu. Zaskakuje drugie miejsce

Zajmujący pierwsze miejsce profil TVN24 wygenerował 1,8 mln interakcji i znów był najaktywniejszym profilem w zestawieniu (screen: Facebook/tvn24pl)

TVN24, za nim Goniec.pl, a na trzecim miejscu FAKT24.pl – to czołówka zestawienia facebookowej popularności polskich mediów w lipcu br.

Czołówka lipcowego rankingu popularności mediów na Facebooku prowadzonego przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznych nie zmieniła się znacząco w stosunku do czerwca. Nowością jest sytuacja serwisu Goniec.pl, który z 1,6 mln interakcji wypchnął z drugiego miejsca TVP Sport, przeskakując aż o osiem miejsc w górę.

Czytaj też: W lipcu najczęściej cytowane były: Wirtualna Polska, Onet i "Rzeczpospolita"

Zajmujący pierwsze miejsce profil TVN24 wygenerował 1,8 mln interakcji i znów był najaktywniejszym profilem w zestawieniu (2,2 tys. opublikowanych postów). Profil FAKT24.pl wygenerował 1,4 mln interakcji.

W lipcu najwięcej obserwujących – 124 tys. – uzyskał Goniec.pl. Serwis ten zebrał też najwięcej komentarzy i udostępnień (odpowiednio 498 tys. i 187 tys.). Przybyło też obserwujących profilom Bądźmy Razem. TVP (6,7 tys.), TVP Sport (3,3 tys.), Tygodnika NIE (3,1 tys.) i FAKT24.pl (2,7 tys.). Najwięcej reakcji w lipcu uzyskał profil TVP Sport. (691 tys.).

Największy spadek w rankingu zaliczył profil Onet Wiadomości, który znalazł się na 15. miejscu (był na piątym). Główny profil Onetu spadł o jedno miejsce (z piątego na szóste). Z dziewiątego na dziesiąte miejsce spadły też WP Wiadomości. Poza pierwszą piętnastką publikowaną przez IBIMS znalazły się Newsner Polska, Eurosport Polska i Przegląd Sportowy.

Czytaj też: "Fakty" najchętniej oglądanym programem informacyjnym w lipcu

Najpopularniejszym lipcowym postem opublikowanym na profilu mediów okazał się post na temat śmierci Andrzeja Leppera, opublikowany przez Goniec.pl. Zebrał on 82 tys. interakcji, miał również najwięcej polubień (44 tys.) i udostępnień (27 tys.). Na drugim miejscu z 56 tys. interakcji znalazł się post profilu TVP – Bądźmy razem. TVP, na temat Wakacyjnej Trasy Dwójki i koncertu zespołu Masters. Miejsce trzecie zajął post na stronie Epoznan.pl poświęcony demonstracji mieszkańców Kórnika w czasie wizyty Jarosława Kaczyńskiego, który miał 52 tys. interakcji. Ten post miał też najwięcej, bo 12 tys. komentarzy.

Press

Najpopularniejszym lipcowym postem opublikowanym na profilu mediów okazał się post na temat śmierci Andrzeja Leppera, opublikowany przez Goniec.pl. Czołówka zestawienia to TVN24, Goniec.pl i Fakt24.pl

IBIMS jest warszawską spółką prowadzącą badania w zakresie skutecznego dotarcia do odbiorców w kanałach social media i internecie. Zajmuje się analizą sentymentu i emocji w zakresie społecznych oddziaływań.

Czytaj też: Jan Pospieszalski wrócił do marki "Warto rozmawiać", ale TVP nie chce z nim współpracować

(PAR, 12.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.