Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lipcu najczęściej cytowane były: Wirtualna Polska, Onet i "Rzeczpospolita"

Na Wirtualną Polskę inne media powoływały się w lipcu 1818 razy (fot. materiały prasowe)

Wirtualna Polska była najczęściej cytowanym medium w lipcu 2022 roku – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. "Press" trzeci w Polsce w kategorii miesięczników i dwumiesięczników.

Na Wirtualną Polskę inne media powoływały się w lipcu 1818 razy. Drugi pod tym względem był Onet.pl – 1638, a na trzecim "Rzeczpospolita" – 1570.

TVN 24 pierwszy wśród telewizji

Wśród dzienników za "Rzeczpospolitą" były "Super Express" (1405) i "Gazeta Wyborcza" (1313).

Czytaj też: "Fakty" najchętniej oglądanym programem informacyjnym w lipcu

Na pierwszym miejscu w kategorii telewizyjnej był TVN 24 z 1257 powołaniami, za nim znalazły się Polsat News (1213) i TVP Info (963).

Press

Drugi pod względem powołań był Onet.pl – 1638, a trzecia

Spośród stacji radiowych w czołówce znalazły się RMF FM (968 cytowań), Polskie Radio 24 (766) i Program I Polskiego Radia (605).

Z kolei w przypadku portali internetowych – za Wirtualną Polską i Onetem – była Interia.pl (1051).

W zestawieniu tygodników i dwutygodników prowadzą "Sieci" (262), a w czołówce znalazły się jeszcze "Do Rzeczy" (260) i "Newsweek" (259).

Radio Poznań najczęściej cytowanym medium regionalnym

W kategorii miesięczników i dwumiesięczników największą liczbę wzmianek odnotowano w przypadku "Forbesa" (163), "Twojego Stylu" (132) i magazynu "Press" (111).

Czytaj też: "Fakt", "SE" i "GW" najlepiej sprzedają się w dni, kiedy dołączają dodatki telewizyjne

Najczęściej cytowanym medium regionalnym było Radio Poznań ze 163 powołaniami. Kolejne miejsca zajęły Radio Kraków (95) i "Dziennik Wschodni" (92).

W zestawieniu mediów o profilu biznesowym i ekonomicznym obejmującym serwisy internetowe na miejscu pierwszym był Money.pl (455), na drugim Businessinsider.com.pl (405), a na trzecim Bankier.pl (143).

Na podium najczęściej cytowanych tytułów prasowych o profilu ekonomiczno–biznesowym za "Rzeczpospolitą" znalazły się: "Dziennik Gazeta Prawna" (1156) i "Puls Biznesu" (193).

Z kolei w rankingu wydawnictw i nadawców pierwsze miejsce zajął Ringier Axel Springer Polska (4327 cytowań), a następne były: Wirtualna Polska Media (3226), Telewizja Polsat (2882), Polskie Radio (2292) i Agora (2152).

Analizę częstotliwości cytowań przygotowano na podstawie 29 913 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych.

Czytaj też: Sakiewicz musi przeprosić Kramka i zapłacić zadośćuczynienie

(KOZ, 12.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.