Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KPRM kupi reklamy w tytułach prasowych. Sigma Bis faworytem

Marcin Dec to prezes Sigma Bis - agencji, która dotychczas odpowiadała za zakup reklam w prasie dla KPRM (fot. materiały prasowe)

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłosiła, że szuka agencji mediowej do kupowania przestrzeni reklamowej w prasie na potrzeby kampanii realizowanych w 2022 roku. Faworytem jest państwowa Sigma Bis.

W ogłoszeniu dotyczącym przetargu wyszczególniono dzienniki, tygodniki, dwutygodniki i miesięczniki ogólnopolskie i regionalne, w których KPRM chce zamieszczać reklamy. Pominięto wszystkie tytuły Agory, tygodniki "Polityka" i "Newsweek Polska".

Czytaj też: Szef serwisu Dziennikzachodni.pl odchodzi z Polska Press

Na liście znalazły się natomiast m.in. tytuły należące do Polska Press, "Gość Niedzielny", "Życie na Gorąco" i "Chwila dla Ciebie". Dotychczas zakupem reklam dla KPRM w prasie zajmowała się należąca do spółek skarbu państwa agencja Sigma Bis, której prezesem jest Marcin Dec, członek rady nadzorczej Polska Press.

KPRM przeznaczy na tegoroczne kampanie 4 mln zł brutto.

Czytaj też: Dwóch dziennikarzy odchodzi z Polska Press do TuWrocław.com

(KAP, 17.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.