Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 27, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Publicis Media zdobywa globalny budżet Kenvue o wartości 1,3 mld dol.

Publicis Media zajmie się działem mediów, handlu, wsparcia dla pracowników służby zdrowia i technologii, a także działem kreacji i produkcji dla marki Neutrogena (fot. Wikimedia Commons/Ubcule)

Firma Kenvue, gigant branży opieki zdrowotnej, zakończyła rozpoczęty trzy miesiące temu globalny przegląd agencji mediowych i kreatywnych. Działem mediów, handlu, wsparcia dla pracowników służby zdrowia i technologii, a także działem kreacji i produkcji dla marki Neutrogena, zajmie się Publicis Media.

Według firmy badawczej COMvergence, firma produkująca farmaceutyki wydaje rocznie ok. 1,35 mld dol. na media.

Czytaj też: Papaya Films i Orlen przygotowują film dokumentalny o Anicie Włodarczyk

Działem kreacji i produkcji dla wszystkich marek z wyjątkiem Neutrogeny ma kierować WPP.

Interpublic, obecnie część Omnicomu, był głównym operatorem mediowym, podczas gdy Publicis Media wcześniej obsługiwał region Azji i Pacyfiku.

Do dotychczasowych operatorów kreatywnych należeli FCB, Deutsch oraz BBDO należący do Omnicomu. FCB, sieć kreatywna IPG, została wycofana z rynku po przejęciu przez Omnicom, a agencja została włączona do BBDO.

Kenvue to dawny dział produktów konsumenckich z dziedziny ochrony zdrowia firmy Johnson & Johnson, który wydzielił tę jednostkę w 2022 roku. Do jej marek należą m.in. Tylenol, Band-aid, Listerine, Neutrogena i Aveeno.

Czytaj też: To nie AI zgubiła Coca-Colę. Michał Ryszkiewicz z Altavia Kamikaze + K2 dla Press.pl

(MAC, 27.12.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.