Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lotos wybiera Apellę, The Humans i Isobar Polska do obsługi kreatywnej

Wcześniej Grupa Lotos współpracowała z Havas Warsaw, Eskadrą oraz FCB Bridge2Fun (fot. Przemysław Czopow/Wikipedia)

Grupa Lotos zakończyła prowadzony od sierpnia 2021 roku przetarg kreatywny i podpisała dwuletnie umowy ramowe z Appellą, The Humans i Isobar Polska.

Do zadań agencji należą usługi kreatywne (opracowywanie konceptów i kampanii reklamowych, znaków graficznych, haseł, projektów materiałów reklamowych, wizerunkowych i informacyjnych), ustalanie zasad, regulaminów i mechaniki promocji sprzedaży (np. loterie, konkursy, programy lojalnościowe), konceptów reklam ambientowych oraz wszelkich niestandardowych form i akcji reklamowych, produkcja materiałów graficznych, audio i wideo, opracowywanie strategii promocji i jej realizacja, tworzenie platform marketingowych, linii kreatywnej promocji reklamowej z zakresu ATL, BTL, interactive, a także działań PR marki.

Czytaj też: Akcja Demokracja odpowiada na kampanię o cenach energii. Zebrano ponad 10 tys. zł

Wcześniej za działania kreatywne odpowiadały agencje Havas Warsaw, Eskadra oraz FCB Bridge2Fun. W zeszłym tygodniu Grupa Lotos rozstrzygnęła przetarg mediowy, który wygrała agencja MediaHub.

(KAP, 16.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.