Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 07, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Lotos poszukuje firmy do przeprowadzenia badań marketingowych

Celem przeprowadzonych badań ma być ocena dotychczasowych działań marketingowo-promocyjnych marki (screen Linkedin/Grupa Lotos)

Grupa Lotos zbiera oferty od firm na przeprowadzenie dwóch fal badań marketingowych wśród kierowców w zakresie znajomości marek, tankowania i zakupów na stacjach paliw, wizerunku oraz rekomendacji marek.

Aby wziąć udział w przetargu, firmy muszą posiadać certyfikaty Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów, jak i być członkiem w Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) lub Polskim Towarzystwie Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) lub Europejskim Stowarzyszeniu Badaczy Opinii Publicznej i Rynku (ESOMAR). Grupa Lotos chce przeprowadzić dwa badania: do 31 stycznia 2022 i do 30 czerwca 2022 roku. Oferty można składać wyłącznie poprzez platformę zakupową grupy. Powinny się w nich znaleźć: opis badania, referencje z ostatnich dwóch lat i harmonogram planowanej realizacji. Lotos będzie oceniał je na podstawie ceny za badania i raporty, doświadczenia oferenta i metodyki przeprowadzenia badań.

(KAP, 07.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.