Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Akcja Demokracja odpowiada na kampanię o cenach energii. Zebrano ponad 10 tys. zł

Akcja Demokracja w swojej kampanii chce przekonywać, że za ceny energii odpowiada polityka PiS, a nie Unii Europejskiej (fot. materiały prasowe)

Organizacja Akcja Demokracja uruchomiła zbiórkę na przeprowadzenie kampanii outdooru odpowiadającej na kampanię Towarzystwa Gospodarczego Polskie Elektrownie, w której odpowiedzialność za wysokie ceny energii w Polsce zrzucono na Unię Europejską.

Bogusław Kolmasiak, kierownik zespołu kampanijnego w Akcja Demokracja, przyznaje, że akcja została uruchomiona spontanicznie i początkowo miała być przeprowadzona tylko w internecie.

Czytaj też: Gazeta.pl też odmawia kampanii spółek energetycznych. "Wprowadza w błąd"

"Warto zrobić coś w przestrzeni publicznej"

– Widząc skalę kampanii TGPE, postanowiliśmy, że warto zrobić coś w przestrzeni publicznej – mówi Kolmasiak. – Z podobną sytuację mieliśmy do czynienia w 2017 roku przy okazji kampanii szkalującej polskie sądy. Wtedy zrobiono to rękami spółek państwa, które sfinansowały Polską Fundację Narodową – dodaje.

Akcja Demokracja szacuje, że na kampanię outdooru potrzebuje minimum 20 tys. zł. Do tej pory zebrała ponad 10 tys. zł.

Czytaj też: WP nie chce już manipulacji o złej UE i drogim prądzie. Polsat i ZPR na tym zarabiają

Państwowe spółki energetyczne, manipulując danymi, informują w kampanii, że opłata klimatyczna UE stanowi 60 proc. kosztów produkcji energii. Komisja Europejska prostuje ten przekaz, informując, że europejski system opłat za emisję gazów cieplarnianych odpowiada za ok. 20 proc. rachunków za energię.

(KAP, 14.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.