Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Karząca ręka Świrskiego  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Przeciwdziałanie dyskryminacji w Polskim Radiu  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: programy telewizyjne

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 03, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Debata: jaka jest siła lokalnych mediów w Polsce? Zapraszamy w czwartek

Czy lokalne media mają szanse bez pieniędzy publicznych? Czy dobrze przeszły cyfrową rewolucję? Czy władza ograniczy im możliwości działania? Już w najbliższy czwartek – 4 listopada – odbędzie się debata „Kondycja lokalnych mediów w Polsce w 2021 roku", na której padną takie pytania. Od godziny 12:00 wydarzenie będzie transmitowane na żywo na Facebooku i You Tubie.

Debata wpisuje się w wielką dyskusję na temat działania wolnych mediów w warunkach ciągłej konfrontacji z władzą. Rynek medialny w Polsce z jednej strony deformowany jest przez zakusy władzy, a z drugiej – przez trudną sytuację finansową. Wciąż jednak media gminne, miejskie czy powiatowe to tysiące miejsc pracy i misja kontrolowania poczynań władzy. Uczestnicy debaty będą zastanawiać się m.in. nad siłą i słabością lokalnych mediów w 2021 roku, sensem istnienia mediów samorządowych, współpracą mediów lokalnych z gigantami cyfrowymi.

Zaproszenie do udziału w debacie przyjęli:

  • Jerzy Jurecki - wydawca i dziennikarz Tygodnika Podhalańskiego
  • dr Monika Kornacka-Grzonka - medioznawca, Uniwersytet Śląski
  • Paweł Prus - prezes zarządu Instytutu Zamenhofa
  • Tomasz Pruszczyński - prezes grupy medialnej tuPolska
  • Bartosz Senderek - redaktor naczelny portalu tuWrocław.com
  • Marek Twaróg - redaktor naczelny Press.pl.

Moderatorem debaty będzie Wacław Wrana - redaktor naczelny Rybnik.com.pl.

Transmisja dostępna będzie w tym miejscu na YouTube oraz tutaj na Facebooku

Debatę organizuje redakcja portalu Rybnik.com.pl, jednego z najstarszych komercyjnych serwisów miejskich w Polsce (w tym roku obchodzi jubileusz 20-lecia działalności). Partnerem debaty jest Instytut Zamenhofa. Patronami medialnymi wydarzenia są: Press, Rybnik.com.pl, tuWrocław.com, Tygodnik Podhalański, ŚląskiBiznes.pl, tuWodzisław.pl, tuŻory.pl oraz tuJastrzębie.pl.

(MAT, 03.11.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.