80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Gargała po rozstaniu z Publicis Groupe będzie mentorem

Marek Gargała w Publicis Groupe pracował od 1999 roku (fot. materiały prasowe)

Likwidacja stanowiska Marka Gargały w Publicis Groupe Polska wpisuje się w zmianę pokoleniową, jaka zachodzi na rynku. Pracował on dla Publicis blisko 22 lata. Teraz chce być mentorem.

O tym, że Marek Gargała stracił stanowisko członka zarządu i operating director creative resources Publicis Groupe Polska informowaliśmy wczoraj w specjalnym wydaniu "Presserwisu". - To dobry moment na zmianę. W Grupę Publicis, a wcześniej w agencję Publicis, włożyłem dużo serca, kawał życiowego czasu i energii. To ogromnie ważna część mojego życia zawodowego - mówi Gargała, który z Publicis Groupe będzie związany umową do końca 2021 roku, ale pracę kończy z końcem kwietnia.

Podlegały mu agencje: Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis Worldwide, LiquidThread. Ich szefowie, czyli Hanna Jackowska (Leo Burnett), Kamila Roszkowska i Dagmara Gadomska (Publicis Worldwide), Ewa Wolska-Rzewuska (Saatchi & Saatchi) oraz Łukasz Borek (LiquidThread), od początku maja będą raportować bezpośrednio do Piotra Piętki, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich.

Rafał Baran, prezes FCB Bridge2Fun, dostrzega, że w Grupie Publicis, podobnie jak na całym rynku, dokonuje się wymiana pokoleniowa. - Firmy, szczególnie międzynarodowe, wymieniają doświadczonych menedżerów na młode wilki albo w ogóle likwidują pewne szczebla zarządzania, upraszczając struktury - komentuje Baran.

Z Publicis Groupe niedawno rozstali się: Tomasz Pawlikowski (CEO Publicis Groupe) i Jarek Ziębiński (chief executive officer Publicis Groupe Northern & Central Europe).

Marek Gargała ma już plan na dalszą zawodową karierę. - Od kilku lat zajmuję się mentoringiem, zaczęło się od współpracy z Fundacją Liderek Biznesu, z którą dalej współpracuję. Jestem jednym z nielicznych w Polsce certyfikowanych mentorów. Mam  certyfikat Mentor Foundation wydany przez European Mentoring and Coaching Council, jestem w trakcie zdobywania wyższego stopnia - Mentor Practitioner - dodaje Gargała.

Z Grupą Publicis był związany prawie 22 lata (wcześniej pracował w agencjach: BBDO, Ammirati Puris Lintas i J. Walter Thompson). Zaczął w 1999 roku jako client service director. Od 2001 roku był dyrektorem zarządzającym agencji Publicis. W lipcu 2017 roku jako CEO Publicis Worldwide Polska dołączył do managementu Publicis Communications Polska. Jako COO Publicis Communications odpowiadał za wzmocnienie synergii pomiędzy agencjami grupy. W marcu 2019 roku objął stanowisko operating director creative resources Publicis Groupe Polska, które właśnie stracił.

(AMS, 23.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.