O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 19, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Newsweek Polska" i "Gazeta Polska" ze wzrostem sprzedaży w 2020 roku

Średnia sprzedaż tygodnika "Newsweek Polska" wyniosła 75 501 egz., a "Gazety Polskiej" - 22 463 egz.

Spośród ogólnopolskich tygodników opinii "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) i "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) zwiększyły w 2020 roku sprzedaż w porównaniu z 2019 rokiem. Największy spadek odnotował "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media).

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) w ub.r. wyniosła 92 883 egz. (spadek o 1,55 proc. w stosunku do 2019 roku). Na kolejnych miejscach znalazły się: "Gość Niedzielny" - 87 942 egz. (spadek o 18,51 proc.), "Newsweek Polska" - 75 501 egz. (wzrost o 3,14 proc.), "Sieci" (Fratria) – 37 369 egz. (spadek o 3,47 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 28 322 egz. (spadek o 8,98 proc.), "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) – 26 448 egz. (spadek o 2,55 proc.), "Gazeta Polska" - 22 463 egz. (wzrost o 2,69 proc.), "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) – 14 162 egz. (spadek o 6,95 proc.).

"Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 209 231 egz. (spadek o 8,07 proc.).

Pod koniec marca 2020 roku przestało się ukazywać papierowe wydanie tygodnika "Wprost".

W grudniu ub.r. średnia sprzedaż "Polityki" wyniosła 100 796 egz. (wzrost o 0,62 proc. w porównaniu z grudniem 2019 roku). "Gość Niedzielny" miał 96 060 egz. (spadek o 11,18 proc.), "Newsweek Polska" - 91 449 egz. (wzrost o 16,93 proc.), "Sieci" - 41 333 egz. (wzrost o 2,12 proc.), "Tygodnik Powszechny" - 29 913 egz. (wzrost o 6,42 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" - 29 239 egz. (spadek o 6,97 proc.), "Gazeta Polska" - 23 590 egz. (wzrost o 7,21 proc.), "Przegląd" - 13 812 egz. (spadek o 7,88 proc.).

"Tygodnik Angora" zanotował w grudniu sprzedaż na poziomie 206 922 egz. (spadek o 3,94 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP. (JSX)

(JSX, 19.02.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.