Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 17, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Publicis Commerce wprowadza platformę wsparcia sprzedaży na Amazonie

ARTool został już przetestowany w kampaniach jednej z globalnych marek

Publicis Commerce (Publicis Groupe) stworzyła platformę wsparcia sprzedaży na Amazonie pod nazwą ARTool.

ARTool to rozwiązanie, którego celem ma być wsparcie marek w zwiększaniu sprzedaży i udziałów w swoich w kategoriach. W skład zintegrowanej platformy wchodzi audyt i ciągła ocena kondycji marki w porównaniu z kategorią i konkurentami, wsparcie sprzedaży przez płatne kampanie i optymalizację treści, bazującą na trendach wyszukiwania (Amazon SEO), analityka i raportowanie, pozwalające na bieżąco śledzić wszystkie istotne parametry marketingowe, oraz cykliczne rekomendacje i aktualizacje opierające się na danych (data-driven updates).

Platforma w całości jest oparta na zasobach Publicis Groupe, z wykorzystaniem dostępnych na rynku i własnych źródeł danych. Jest oferowana jako usługa w modelu abonamentowym, na warunkach uzależnionych od skali biznesu klienta.

ARTool został już przetestowany w kampaniach jednej z globalnych marek z kategorii oprogramowania i elektroniki domowego użytku, ale nazwa tej marki nie została podana.

(AMS, 17.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.