Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 21, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Golińska kieruje transformacją cyfrową grupy PMPG Polskie Media

Małgorzata Golińska do końca 2019 roku była szefową serwisów lifestylowych Wirtualnej Polski (fot. materiały prasowe)

Małgorzata Golińska została dyrektorem ds. rozwoju cyfrowego grupy PMPG Polskie Media. Do jej głównych zadań należy kierowanie transformacją cyfrową tytułów należących do grupy, w tym „Wprost”, który przestał ukazywać się w druku.

Golińska ma też doradzać w przygotowaniu i wdrożeniu strategii wydawniczej i rozwoju produktów.  „Moim zadaniem jest przeprowadzić proces transformacji cyfrowej organizacji, wyznaczając strategiczne kierunki, wspomagając zespół i zapewniając rozwój produktów digitalowych” - wyjaśnia. 

⇒ Przeczytaj też: Nie ukazało się pierwsze wydanie "Wprost" w formie cyfrowej

Małgorzata Golińska do końca 2019 roku była szefową serwisów lifestylowych Wirtualnej Polski. Do Wp.pl przeszła we wrześniu 2018 roku  z Kino Polska. Wcześniej pracowała m.in. w ZPR Media jako wiceprezes i dyrektor zarządzający. Zarządzała też bezpłatną gazetą codzienną „Metropol” oraz była group managerem w domu mediowym Mindshare Polska.

Galeria: Historia "Wprost" na okładkach

(PAZ, 21.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.