Wydawca e-tygodnika "Wprost" i portalu Wprost.pl zamknął rok z prawie 5 mln zł straty
20.07.2025, 08:07
"Wprost" od marca 2020 roku ukazuje się wyłącznie w formie elektronicznej (screen: Wprost.pl)
Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost", wydawca portalu Wprost.pl i e-tygodnika "Wprost", zakończyła ubiegły rok stratą netto w wysokości 4,85 mln zł. Rok wcześniej miała 0,29 mln zł zysku.
Przychody netto ze sprzedaży spółki AWR "Wprost" w 2024 roku to 12,77 mln zł (rok wcześniej 18,64 mln zł). Na wynagrodzenia w ub. roku wydawca przeznaczył 5,68 mln zł (spadek o 7,3 proc.).
Czytaj też: Nadawca telewizji wPolsce24 w 2024 roku zanotował 17,5 mln zł straty
Jedynym udziałowcem AWR "Wprost" jest holding PMPG Polskie Media, który 2024 rok zamknął stratą netto w wysokości 8 mln zł.
(JF, 20.07.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










