RTB House wchodzi na rynki Azji i Pacyfiku
Jakub Ratajczak (fot. materiały prasowe)
RTB House, agencja zajmująca się zakupem reklam w modelu real-time bidding (RTB), wchodzi na rynki Azji i Pacyfiku. Za całość działań biznesowych odpowiada Jakub Ratajczak, który objął nowo utworzone stanowisko managing directora APAC.
Jakub Ratajczak przez ostatnie sześć lat związany był z Grupą Integer.pl, gdzie pełnił m.in. funkcję dyrektora zarządzającego EasyPack, spółki prowadzącej międzynarodową ekspansję polskich paczkomatów.
Agencja RTB House w kwietniu br. otworzyła oddział w Rosji. "Kontynuacja ekspansji to strategiczny cel spółki, a Azja jest, obok Ameryki Południowej, kluczowym kierunkiem naszych dalszych zagranicznych działań" – tłumaczy cytowany w komunikacie prasowym Daniel Surmacz, chief operating officer RTB House.
(DR, 14.10.2015)










