Dział: INTERNET

Dodano: Maj 27, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Siedem firm stanęło do konkursu na badanie polskiego Internetu

Siedem firm uczestniczy w konkursie na badanie polskiego Internetu, który ogłosiła firma Polskie Badania Internetu.

Oprócz spółki Gemius SA, która wspólnie z PBI odpowiada za kształt obecnego badania Megapanel PBI/Gemius, w konkursie uczestniczyć będą: Nielsen Audience Measurement, GFK Polonia, comScore Inc., Interactive Research Center, Millward Brown oraz Ipsos.
PBI przedstawi wymagania metodologiczne niezbędne do realizacji badania, natomiast kształt ostatecznych ofert zostanie określony po przeprowadzeniu wstępnych rozmów. W przyszłym badaniu Internetu mają znaleźć się dane dotyczące oglądalności witryn internetowych, korzystania z aplikacji internetowych, streamu (audio i wideo), a także urządzeń non-PC: smartfonów, tabletów, telewizorów z dostępem do Internetu czy konsol do gier.
PBI nie zdradza, do kiedy chce rozstrzygnąć konkurs. W komisji konkursowej, która oceni oferty, znajdą się nie tylko przedstawiciele PBI, ale także pozostali istotni przedstawiciele polskiego rynku interaktywnego. (AT, PR)

(27.05.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.