Aktualny numer:

09-10/2021

Press

Spis treści:

Press

Presji nie czuję

Z Januszem Schwertnerem, dziennikarzem Onetu, rozmawia Maciej Kozielski

Press

Co po Lex TVN?

Lex TVN pokazuje, że konflikt między władzą a niezależnymi od niej mediami trwa. Nawet jeśli PiS tej bitwy nie wygra, to końca wojny nie widać

Press

Maile, nie podsłuchy

Dlaczego wyciek służbowych maili z prywatnej skrzynki ministra Dworczyka oraz ujawnienie korespondencji premiera nie odbiło się należnym echem w mediach?

Press

Kamikadze dziennikarstwa kryminalnego

Życie i śmierć Petera R. de Vriesa to opowieść o dziennikarstwie śledczym, jego zagrożeniach, dylematach i granicach. Oraz o skutkach ich przekraczania

Press

Nie jestem trollem

Z Michałem Marszałem, twórcą social mediów tygodnika „Nie”, rozmawia Grzegorz Kopacz

Press

Zatruty jubileusz

W czasie obchodów dwudziestolecia TVN 24 rządzący zafundowali stacji walkę o przetrwanie

Press

„Kopalnia”, czyli inaczej o futbolu

Niszowy nieregularnik o futbolu robiony na przekór bieżączce i portalozie. Zwraca na siebie uwagę. Nie tylko fanów piłki nożnej

Press

Dojna zmiana w public relations

Zdarza się, że w mediach prorządowych gra się na dwa fronty – rano jesteś dziennikarzem, popołudniami doradzasz PR-owo politykom władzy. Częściej jednak zawód porzucasz, by robić karierę jako...

Press

Modlitwa do łasic

O warsztacie publicystki prasowej pisze Karolina Lewestam

Press

Recepta: o aptekach zapomnijcie

Najlepiej o aptekach nie pisać w ogóle. Redaktorzy, prawnicy, właściciele aptek wiedzą, że prawo farmaceutyczne zbyt głęboko wkracza w swobodę działalności dziennikarskiej.

Press

Olimpijski spokój

Gdy kamery jeszcze nie są włączone, politycy czują się w obowiązku użyć jakichś wulgaryzmów. – Jakby chcieli się wyluzować

Press

Rozgrywka polityczna

Najpierw po prostu grali w gry. Teraz próbują zarządzać politycznymi nastrojami w Ameryce. Cel: uwieść młodych wyborców na Twitchu

Press

Udźwignąć dzieło

Kiedy w mediach można stosować umowę o dzieło, a kiedy umowę-zlecenie. Tego nie wiedzą nawet w ZUS-ie, dlatego postanowiliśmy zrobić ten poradnik

Press

Koń by się uśmiał

Z Janem Miszczakiem, byłym felietonistą Nowin, rozmawia Andrzej Skworz

Press

Opowiedz mi swoją historię

Kiedyś modny był copywriting, dziś storytelling. Nie wszyscy rozumieją różnicę, ale wszyscy wiedzą, że można na nim zarobić

Press

Krytyka to nie hejt

Jeden każdą krytykę traktuje jak hejt i nie zerka na komentarze pod swoimi tekstami. Drugi pokornie przyjmuje wszelkie uwagi od czytelników. Obu przydałby się terapeuta

Press

Będzie drama

Gwiazdy YouTube’a pilnują się, by nie zostać bohaterami internetowych awantur – nie chcą ryzykować reputacji i zerwanych kontraktów z markami

Press

Chcemy być fair

Z Dariuszem Maciołkiem, AD Marketerem Roku, dyrektorem marketingu w Banku BNP Paribas, rozmawia Kacper Peresada

Press

Drętwa gadka

– Clubhouse jest martwy, tylko jeszcze o tym nie wie albo boi się do tego przyznać – mówi Jakub Poznański, marketing technology leader w Cloudity. Kilka miesięcy temu aplikacja przyciągnęła miliony użytkowników, dziś ma problem

Press

Pieter the better

Ani sukcesy, ani porażki nie wpływają na wizerunek Piotra Żyły. Zdobył złoto na mistrzostwach świata w skokach narciarskich i pozostał mistrzem świata w kategorii wywiad

Press

Biznes i misje

Debata „Press”  na temat społecznej odpowiedzialności biznesu

Press

Przemyt kuszącej treści

Czym jest i jak tworzyć content marketing?

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.