Wydanie: PRESS 09-10/2021

„Kopalnia”, czyli inaczej o futbolu

Niszowy nieregularnik o futbolu robiony na przekór bieżączce i portalozie. Zwraca na siebie uwagę. Nie tylko fanów piłki nożnej

Mieliśmy zamiar stworzyć coś ambitniejszego, docenić wymagającego czytelnika – wyjaśnia Marek Wawrzynowski, jeden ze współtwórców magazynu „Kopalnia. Sztuka futbolu”. – Na naszym rynku nie było miejsca na dłuższą formę, dopracowane teksty, a że my zaczytywaliśmy się w takich rzeczach z Zachodu, chcieliśmy mieć coś podobnego w Polsce.

Piotr Żelazny, drugi współtwórca magazynu, a obecnie jego twórca, dodaje: – Chcieliśmy inaczej spojrzeć na dziennikarstwo, nie tylko przez pryzmat bieżączki, ta medialna łupanina nas denerwowała.

I tak powstała „Kopalnia”, wyjątkowy nieregularnik, który zwraca na siebie uwagę. Nie tylko fanów futbolu.

Joanna Wiśniowska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.