Spis treści:

Press

Tyrania chwili

Kiedyś chwila w mediach trwała tygodniami. Teraz trzy kwadranse – mówi Marcin Kącki, dziennikarz „Gazety Wyborczej”, w rozmowie z Markiem Zającem

Platforma medialnych prognoz

Główny akcjonariusz Platformy Mediowej Point Group Michał M. Lisiecki i jednocześnie jej prezes robi wszystko, aby odczarować kurs akcji swojej spółki. Niestety, ta na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych nie ma dobrych notowań

Stowarzyszenie tanich wycieczek

Szef Stowarzyszenia Polskich Mediów robi biznes na łamaniu etyki dziennikarskiej

Delfin

Wawrzyniec Smoczyński buduje Politykę Insight, ale nie będzie to jego ostatnie słowo

Slow journalism

Ze zwycięzcą World Press Photo 2014 Johnem Stanmeyerem rozmawia Renata Gluza

Press

M@jdan.TV

Gdy w Kijowie ktoś ze środowiska nowych telewizji chce dziś obrazić konkurenta, mówi mu: „Robisz tradycyjną telewizję”

Press

Raport - Paywalle

Doświadczenia zachodnich wydawców pokazują, że ograniczanie bezpłatnego dostępu do treści internetowych będzie postępowało

35 tys. kilometrów

Inżynierowie wozów satelitarnych są łącznikami reporterów ze stacją i widzami

Uvodzenie obrazem

Oglądalność tradycyjnej telewizji maleje, ale jej widzów w sieci przybywa

Press

Mniej dreszczy, więcej refleksji

Z Grzegorzem Chlastą, kierownikiem redakcji publicystyki i prowadzącym poranek Polskiego Radia RDC, rozmawia Maciej Kozielski

Nauka, moja miłość

Dziennikarz naukowy musi umieć wypatrzeć humbug wśród epokowych odkryć i odróżnić ekspertów od „ekspertów” – pisze Marcin Rotkiewicz

Press

Marka Magda Boska

Magda Gessler zrozumiała, że kontrowersyjność dobrze się spienięża i na tym konsekwentnie buduje swój wizerunek medialny

Agencje PR w social mediach - ranking

Press

Ukryte w treści

Mimo ograniczonego dostępu do reklamy polscy marketerzy coraz lepiej wykorzystują Twittera do promocji

Dobry policjant

Jacek Stalewski, odkąd został współwłaścicielem agencji Grandes Kochonos, już wie, że kreacja świata nie zmieni, a klient to nasz pan

Scenariusz sukcesu

Percepcja reklam kinowych jest trzy–czterokrotnie lepsza niż telewizyjnych

Trynkiewicz, brzydsza twarz Polaka

Ta sprawa mogła posłużyć jako case study. I być ćwiczeniem z praworządności, bo przecież Trynkiewicz odsiedział cały wyrok – pisze Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”

Wyścig niekontrolowany

Łatwość informowania w nowych mediach ma drugie oblicze – brak weryfikacji wiarygodności informacji – pisze Tomasz Fill, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PKN Orlen.

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.