Wydanie: PRESS 03/2014

Marka Magda Boska

Magda Gessler zrozumiała, że kontrowersyjność dobrze się spienięża i na tym konsekwentnie buduje swój wizerunek medialny

Idę do ciebie, Moniko – mówi kobieta z burzą loków, starannie umalowana. W wysokich butach, ale pewnym krokiem zmierza w stronę jednej z uczestniczek „MasterChefa”.
– Dobrze – odpowiada Monika, nabierając powietrza, jakby szykowała się do długiej walki.
I za moment dodaje: – Przepraszam.
– Dlaczego przepraszasz? – pyta Magda Gessler.
– Bo już trochę emocje… Nieważne – ucina, by za chwilę ze wzruszeniem i łzami w oczach dodać: – Bo wie pani co, po prostu ja nie wierzę, że pani koło mnie stoi.

Daria Różańska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.