12/2013

Press

Spis treści:

Press

Podziwiam szycie

Z Filipem Chajzerem, reporterem „Dzień dobry TVN”, rozmawia Elżbieta Rutkowska

Fakty i chwyty

Urzędnik opolskiego magistratu po prowokacji dziennika „Fakt” stracił pracę z powodu łamania szóstego przykazania

Press

Groby Meksyku

Jerzy Jurecki przemierzył Meksyk, by spisać historie mordowanych tam dziennikarzy

Migracje 2013 w mediach

Pod względem przepływu dziennikarzy, redaktorów i menedżerów między mediami mamy za sobą ciekawy rok. Pod względem ich odpływu z mediów – znaczący

Po godzinach

W XX wieku innowacje wymyślano podczas burz mózgów. W XXI wylęgają się na hackathonach

Jeśli dziś poniedziałek, to Palikot u Olejnik

Zrzuciliśmy się z publiczną i tą drugą, konkurencyjną, że jednym busikiem gości rozwozimy – pisze Robert Mazurek

Wężykiem

Redakcje mediów mają kłopot: coraz więcej prawdziwych informacji brzmi jak te w „ASZdzienniku”

Śmierć Twittera?

Rzeczywistość Twittera nie jest aż tak różowa – pisze Konrad Piasecki

Warsztat pisania o prawie

Mylenie pojęć prawnych jest tak powszechne, że zdarza się nawet autorom słowników. Ale dziennikarzom nie powinno

Ranking magazynów bezpłatnych

Oceniamy 11 polskich pism klubowych

Press

Kręcą się w sieci

Przykład Polimatów i Abstrachuje.tv pokazuje, że dobry pomysł na program przekłada się na popularność w YouTube – a ta na kontrakty z reklamodawcami

Press

Multidzienniki

Wydawcy dzienników burzą mentalny mur w głowach swoich dziennikarzy, który każe im oddzielać pracę dla druku i Internetu

Slalom w czasie

Produkcja spotu reklamowego to dla klienta czas unikania pułapek

Niczyj chaos

Przestrzeń miejską zaśmieca nielegalna i nieprofesjonalna reklama, z którą branża outdoorowa nie chce mieć nic wspólnego

Gra w markę

Smartfony i tablety służą rozrywce, a to dobre otoczenie dla reklamy

Komunikacja à la Bar Korona

Kiedy my, specjaliści ds. komunikacji, dyskutujemy o hashtagach, nasi klienci nie zawsze wiedzą, czym jest public relations – pisze Magdalena Gębala-Karcz

Press

Dla spójności

Ludzie zadowoleni z pracy zapewniają firmie dobry PR

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.