01-02/2014

Press

Spis treści:

Press

Okamzik

Z Mariuszem Szczygłem, Dziennikarzem Roku 2013, rozmawia Elżbieta Rutkowska

Zdolny do wszystkiego

Lawirując pomiędzy byciem celebrytą a poważnym dziennikarzem, Bartosz Węglarczyk nie unika wpadek

Nasi odbiorcy są na Majdanie

Z ukraińskim publicystą Witalijem Portnikowem rozmawia Mariusz Kowalczyk

W imię tabu

W obawie przed przypięciem łatki antysemity polskie media nie podejmują tematu wyprzedaży pożydowskich nieruchomości

Do zadań specjalnych

Grupy projektowe w Niemczech pozwalają zaoszczędzić czas, pieniądze i udoskonalić research w redakcjach

Lufy w dół

Lekceważeni przez gwiazdy fotografowie mają swoją siłę. I nie wahają się jej użyć przeciwko celebrytom

W disco graj

Disco polo rozprzestrzenia się na kolejną sieć. Będzie sukces?

Press

Zaczynam po setce

Ponad 15 lat orania politycznej działki nauczyło mnie tego, że najbardziej opłaca się chodzić własnymi ścieżkami – pisze Andrzej Stankiewicz

Ranking blogów polityków

Najciekawsze są blogi tych polityków, którzy mają wyraziste poglądy i nie boją się ich ujawniać

@dziennikarze na Twitterze

Brakuje w polskich redakcjach osób znających się na Twitterze, by promować tam materiały – pisze Stanisław Stanuch

Press

Skaczą. Lecą. Lądują

Gdy zawody w skokach są pasjonujące dla komentatora, widzowi łatwiej uwierzyć, że ogląda naprawdę coś ciekawego – tłumaczy Sebastian Szczęsny, komentator sportowy TVP

#SposobNaTresc

Hashtagi, wymyślone jako sposób na porządkowanie internetowych treści, coraz częściej służą do promocji i budowania zasięgu

Press

Po prostu muszę pisać

W głosowaniu 66 redakcji Dziennikarzem Roku 2013 został Mariusz Szczygieł z „Gazety Wyborczej”

Top 10 agencji reklamowych na Facebooku

Press

W środku życia

Marian Salzman potrafi przewidzieć marketingową przyszłość. Jej zdaniem permanentna zmiana jest przyszłością reklamy i PR

Press

Miś koala

Obejmując posadę prezesa grupy McCann, Wojciech Borowski dostał szansę udowodnienia, że nie jest koalą, tylko grizzly

Transfery w reklamie

Branże reklamy, marketingu i public relations mają za sobą rok zmian: wiele agencji i domów mediowych ma nowych szefów, a w firmach zmienili się zarządzający marketingiem i relacjami z otoczeniem

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.